Namen certifikata
Certifikat Dobra upravna organizacija – DUO® je oblikovan v podporo delovanju organizacij javne uprave. Nanaša se na normativne in organizacijske opredelitve delovanja, razumevanje in uporabo skupnih načel dobrega upravljanja ter ocenjevanje prednosti in slabosti prakse organiziranja, delovanja in vodenja upravne organizacije. Standard se osredotoča na doseganje normativov poslovanja, ki izhajajo iz predpisov, načel dobrega upravljanja in poslovanja ter primerov dobrih praks. Preverja, kako različne funkcije upravne organizacije zagotavljajo uspešnost in učinkovitost poslovanja, podpirajo druga drugo in se medsebojno dopolnjujejo. Sestavni del certificiranja predstavlja tudi oblikovanje predlogov, kako izboljšati delovanje upravne organizacije. Doseganje zahtev certifikata Dobra upravna organizacija – DUO® je dinamično: dobra upravna organizacija omogoča dobro upravljanje, dobro upravljanje spodbuja zaupanje in sodelovanje zaposlenih in javnosti, boljše sodelovanje omogoča izboljšanje storitev, boljše izvajanje storitev izpostavlja dobro upravno organizacijo v širšem okolju.
Področje uporabe certifikata
Certifikat Dobra upravna organizacija – DUO® je namenjen organizacijam javne uprave, ki odločajo o javnih zadevah in skrbijo za zadovoljitev javnih potreb. V širšem smislu je primeren za uporabo v večini organizacij javnega sektorja, ob smiselnem upoštevanju posebnosti upravne organizacije.