Učinkovit prenos znanja in inovacij lahko omogoči nadaljnji uspešen razvoj ter odličnost slovenske javne uprave.
Prenos znanja na Fakulteti za upravo je prenos teoretičnega in praktičnega znanja, ki ga ima posameznik ali skupina in ga predaja drugemu posamezniku ali skupini, ki takšno znanje potrebuje ali ga bo potreboval v prihodnje. Temelji na strokovnih in življenjskih izkušnjah, ki so za posameznika ali skupino pomembne. Njegov namen je pomagati posamezniku pri njegovem osebnem in profesionalnem razvoju ter koristiti organizaciji in širši družbeni skupnosti.
Vsebinski in organizacijski vidiki ureditve področja prenosa znanja na Fakulteti za upravo, ki jih predstavljamo v nadaljevanju so razdeljeni na pet vsebinskih sklopov, in sicer:
– središče znanja,
– središče za organizacijo izobraževalnih dogodkov SIC,
– središče za mreženje in organizacijo družabnih dogodkov,
– študentsko središče za pridobivanje znanja in izkušenj,
– središče za mentorstvo in coaching.
SREDIŠČE ZNANJA
Namen središča znanja je združiti aktivnosti, ki jih Fakulteta za upravo izvaja na področju prenosa znanja v okviru raziskovalne dejavnosti in na tej osnovi vzpostaviti nove aktivnosti, ki so zanimive za okolje, imajo potencial in kjer lahko fakulteta zagotavlja svoje resurse.
- PROJEKTI IN RAZPISI ZA PRENOS ZNANJA (ŠIPK, PKP)
Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije na podlagi potrjenih operacij, ki se sofinancirajo iz evropske kohezijske politike, izvaja letne razpise na področju prenosa znanja med visokošolskimi zavodi, študenti ter gospodarskim oz. negospodarskim sektorjem. Namen javnih razpisov je spodbujanje krepitve sodelovanja in povezovanja visokošolskega sistema z okoljem (gospodarstvo/negospodarstvo v lokalnem/regionalnem okolju), izvajanje modelov odprtega in prožnega prehajanja med izobraževanjem in trgom dela oziroma lokalnim okoljem.
S projekti se preko vzpostavljenih aktivnosti nadgrajuje znanja in kompetence študentov, s svetovanjem za ciljne skupine iz gospodarstva/negospodarstva, pa se zagotavlja tudi prispevek h krepitvi dolgoročnega sodelovanja in povezovanja visokošolskih zavodov z gospodarstvom/negospodarstvom (lokalnim/regionalnim okoljem).
- PRENOS ZNANJA V OBLIKI SVETOVANJA ZA ZUNANJE ORGANIZACIJE
Izvajanje svetovalne dejavnosti z namenom trženja storitev in dviga prepoznavnosti Fakultete za upravo. Izvajajo ga pedagogi in strokovni delavci, namenjeno je zunanjim organizacijam.
SREDIŠČE IZOBRAŽEVALNIH DOGODKOV – SIC
V Svetovalno-izobraževalnem centru FU se sledi usmeritvi, da so ustrezna znanja in veščine ključna orodja za doseganje želenih rezultatov. SIC tako pripravlja in zainteresirani javnosti ponuja nabor aktualnih izobraževalnih dogodkov, ki jih razvijajo naši strokovnjaki z namenom, da pomagajo udeležencem ali njihovi organizaciji postati uspešnejši in učinkovitejši. Izobraževanja temeljijo na interaktivnih in praktičnih pristopih, ki omogočajo hitro utrditev novo pridobljenih znanj.
- SEMINARJI IN DELAVNICE ZA ZUNANJE PARTNERJE
Izobraževalne dogodke, tj. vsebine seminarjev in delavnic v SIC organiziramo na podlagi potreb in želja zainteresiranih organizacij.
Fakulteta za upravo že vrsto let sodeluje tudi z Upravno akademijo Ministrstva za javno upravo. Sodelovanje temelji na podlagi pogodb, sklenjenih med ministrstvom in fakulteto, in sicer na različnih področjih usposabljanja javnih uslužbencev.
Več o Svetovalno-izobraževalnem centru FU si lahko preberete na tej povezavi.
SREDIŠČE MREŽENJA IN STROKOVNO-DRUŽABNIH DOGODKOV
Namen središča za mreženje in strokovno-družabnih dogodkov je podati odgovor na globalne procese v poslovnem svetu, vzpostavljanje “poslovnega wellness-a”in kvalitetna organizacija dogodkov v javnem sektorju.
- AKADEMIJA JAVNEGA SEKTORJA
Akademija javnega sektorja (AJS) je namenjena zaposlenim v javnem sektorju in vsem ostalim zainteresiranim, ki želijo s pomočjo kompetentnih gostov, strokovnjakov na področju izpostavljenih tematik, graditi osebnostni in profesionalni razvoj.
- UPRAVA GRE V PRAVO SMER
Namenjena je študentom, pedagogom in javnim uslužbencem s ciljem rešiti dane izzive, s katerimi se soočajo organizacije javnega sektorja.
- DNEVI SLOVENSKE UPRAVE (DSU)
Dnevi slovenske uprave (DSU) so tradicionalna slovenska konferenca na področju javne uprave. Namenjeni so zaposlenim tako v javnem kot zasebnem sektorju ter širši zainteresirani javnosti, saj obravnavajo aktualno problematiko, vezano na ekonomske, organizacijske, upravne, pravne in informacijske vidike delovanja javne uprave.
- POGOVORNI VEČERI »ENA NA ENA« (V SODELOVANJU Z ALUMNI KLUBOM FU)
Pogovorni večeri »ena na ena« so namenjeni sproščenemu pogovoru z gostom pogovora. Gre za manj formalno obliko druženja, ki pozitivno vpliva na zainteresirano skupino in omogoča prenos znanja preko sproščenega pogovora z gostom.
- ŠTUDENTSKA KONFERENCA
Študentske konference organizira Fakulteta za upravo, v sodelovanju s študenti. Namenjene so študentom, katerim se ponudijo novi, aktualni in zanimivi koncepti. Namen tovrstnih dogodkov je organizirati okolje, v katerem študentje lahko poiščejo in pridobijo nova znanja, informacije in vzpostavijo stik z bodočimi delodajalci. Prav tako je pomembno navdihniti študente za drugačno razmišljanje, da postanejo »change-makerji«, ki si prihodnost krojijo sami, in sicer tako, da se ustrezno osebnostno in profesionalno razvijajo.
ŠTUDENTSKO SREDIŠČE ZA PRIDOBIVANJE ZNANJA IN IZKUŠENJ
Namen študentskega središča za pridobivanje znanja in izkušenj je povezan s tem, da študentje pridobivajo v praksi ustrezno znanje in izkušnje. Pri tem jim s pomočjo organiziranih aktivnosti, procesov in dogodkov pomaga Fakulteta za upravo.
- ŠTUDENTSKA PRAKSA
Študentska praksa je aktivnost, v katero je vključenih večje število akterjev, in sicer mentorji na Fakulteti za upravo, mentorji v organizacijah, v katerih študentje opravljajo prakso, študentje fakultete in strokovno osebje na Fakulteti za upravo.
- PRENOS ZNANJA IN IZKUŠENJ TER VZPOSTAVITEV STIKOV NA POSLOVNIH DRUŽENJIH MED VPLIVNIMI ODLOČEVALCI V SLOVENIJI IN TUJINI TER NAJBOLJŠIMI ŠTUDENTI FAKULTETE ZA UPRAVO (SKUPINA PERSPEKTIVA FU)
Gre za t.i. koncept poslovnega dogodka v sproščenem okolju na katerem gostimo osrednjega gosta, ki predstavlja ugledno ime v gospodarski, podjetniški, politični, mednarodni ali drugi sferi. Osrednji gost v pogovoru z udeleženci deli praktične izkušnje in nasvete ter s študenti vzpostavi stik in morebitno sodelovanje. Namen vzpostavitve takšnega koncepta je povezan predvsem s tem, da se dobrim študentom omogoči vzpostavitev stika s pomembnimi in vplivnimi odločevalci v Sloveniji in tujini. Prav zaradi tega in zaradi same narave dogodka je poslovno neformalno druženje tisti dogodek, na katerih je možna najboljša prva osebna interakcija perspektivnih študentov FU s priznanimi predstavniki poslovnih in družbenih krogov.
- ŠTUDENT FU KOT AKTIVEN ČLEN PRI DOGODKIH FU
Namenjeno je za študente, pedagoge, strokovne delavce in zunanje deležnike. Namen je vključiti študente v različne dogodke in procese na Fakulteti za upravo.
SREDIŠČE COACHINGA IN MENTORSTVA
Namen središča za coaching in mentorstvo je dvigniti raven zaupanja med zaposlenimi ter sprožiti in spodbujati miselne procese, ki pomagajo posamezniku in organizaciji k hitrejšemu in učinkovitejšemu doseganju boljših rezultatov.
Imate v postopku javne uprave težavo ali niste prepričani, kakšna je pravilna razlaga predpisov pri uveljavljanju pravic in obveznosti do države? Obiščite našo Upravno svetovalnico.