Temeljni cilji programa:
- magistrantu omogočiti kakovostno znanje in razumevanje vsebin upravno-pravnega, organizacijskega, ekonomskega, informacijskega in menedžerskega področja ter področja človeških virov v upravi, takojšno zaposljivost ter ustrezno izhodišče za nadaljevanje študija na 3. stopnji,
- razviti celovito razumevanje pomena in problematike menedžmenta v upravi,
- usposobiti magistranta za samostojno prepoznavanje stanja na področju menedžmenta v upravi, tujih praks in možnih smernic razvoja kot izhodišče za dolgoročno zagotavljanje učinkovitosti in uspešnosti na področju,
- usposobiti za samostojno raziskovalno in razvojno delo in uporabo inštrumentarija za kritično analizo in reševanje najzahtevnejših problemov ter sintezo znanj s področja menedžmenta v upravi,
- usposobiti za delovanje ter prenos ugotovitev in izkušenj v medkulturnem okolju.
Splošne kompetence (učni izidi):
Študenti si bodo s študijem pridobili naslednje splošne kompetence:
- sposobnost razvijanja teoretičnih, metodičnih in uporabnih spoznanj,
- sposobnost razumevanja kompleksnejših vprašanj, problemov in vsebin,
- sposobnost kreativnega razmišljanja in apliciranja novih spoznanj,
- zmožnost samostojnega raziskovalnega dela,
- avtonomno reševanje zahtevnejših strokovnih in znanstvenih problemov,
- sposobnost analize, sinteze in evalvacije,
- sposobnost samorefleksije in etičnega ravnanja v medkulturnem okolju,
- sposobnost vodenja interdisciplinarnega tima,
- vodstvene in organizacijske zmožnosti,
- sposobnost menedžeriranja,
- sposobnost avtonomnega delovanja in sprejemanja odločitev,
- sposobnost mreženja in vplivanja,
- sposobnost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije,
- sposobnost nastopanja,
- govorna in pisna sporazumevalna zmožnost za strokovne potrebe v maternem in vsaj enem
tujem jeziku, - sposobnost za vseživljenjsko učenje v družbi znanja.
Predmetnospecifične kompetence (učni izidi):
Magister pridobi predmetno specifične kompetence v okviru obveznih vsebin ter strokovno usmeritvenih predmetov in sicer:
- je sposoben razvijati teoretična, metodična in uporabna spoznanja na področju javne uprave,
- je zmožen avtonomnega delovanja in sprejemanja odločitev na področju javne uprave,
- je sposoben razumevanja kompleksnejših vprašanj s področja institucij EU,
- sposobnost samorefleksije in etičnega ravnanja v medkulturnem okolju EU,
- je sposoben samostojno analizirati vprašanja poslovanja organizacij javnega sektorja,
- je zmožen povezovati in primerjati različne rešitve poslovanja javnega sektorja doma in v drugih tržnih ekonomijah,
- je zmožen kritično presoditi in ovrednotiti odločitve in ukrepe na področju financiranja v pogojih tržne ekonomije,
- je sposoben samostojno analizirati vprašanja poslovanja organizacij javnega sektorja,
- je sposoben razumeti načela, strategije in taktike za odnose z javnostmi,
- je sposoben upravljati z notranjimi in zunanjimi informacijami,
- je usposobljen za učinkovitejšo uporabo e-uprave in IKT kot temeljne osnove za delovanje uprave in njenega uspešnejšega vključevanja v upravno poslovanje,
- je sposoben identificirati in vrednotiti različne dejavnike uspeha potrebne za uspešno implementacijo koncepta e-uprave in kasnejših sprememb oz. učinkov e-uprave na različne organizacijske vidike,
- je zmožen oblikovati problemski pristop in utemeljiti nameravano raziskovalno delo, umestiti raziskovalno delo v predhodno raziskovalno okolje na osnovi študije literature in virov,
- je zmožen poročati o rezultatih v obliki raziskovalnega poročila, znanstvenega prispevka in magistrske naloge,
- je sposoben načrtovati raziskavo in interpretirati vsebino rezultatov raziskovalnega projekta,
- je zmožen poročati o rezultatih v obliki znanstvenega prispevka.