7. Akademija javnega sektorja: RAVNANJE S STRANKAMI V JAVNI UPRAVI – zahtevnost ravnanja s strankami in kakšna je pri tem vloga zaposlenih?

Ravnanje s strankami in vzpostavljanje ter ohranjanje odnosa z njimi je bilo, je in bo vedno zelo pomembno. Izziv pa je, na kakšen način ravnati s strankami, da bodo lahko zaposleni najbolj primerno odgovarjali na zahteve oziroma pričakovanja strank. Ne glede na to, da naj bodo v središču pozornosti zaposlenih v javni upravi zlasti stranke, pa nikakor ne smemo spregledati vloge, drže in počutja zaposlenih, ki ravnajo s strankami. Pri ravnanju s strankami se namreč pušča »čustveni odtis« pri strankah in zaposlenih v javni upravi. Ker težko pričakujemo, da bo stranka izkušena poznavalka osebnosti, je torej uradna oseba v javni upravi tista, ki bi morala stranko razumeti tako dobro, da bo z njo vzpostavila kvaliteten medčloveški odnos oziroma stik in profesionalno ter čustveno zrelo opravila svojo nalogo. Pri tem pa se zastavlja vprašanje, za koga je potrebno torej najprej poskrbeti v javni upravi, da se bo dobro počutil in bo deležen tega, da bo zadovoljen; za stranke ali zaposlene?
Tematika, ki jo naslavljamo na Akademiji javnega sektorja v letu 2022, je izjemno pomembna. Pri iskanju odgovorov, pogledov in razmišljanj nam bodo pomagali različni strokovnjaki in zaposleni v javnem sektorju.
Celotni program dogodka bo povezovala gospa Valentina PLASKAN.
Dogodek je brezplačen. Število mest je omejeno in zato pohitite s prijavami. K prijavi vabljeni tudi študentje, saj se za udeležbo na konferenci priznajo 3 ure kompetenčnih dogodkov za prakso.