
Pri predmetu Poslovanje s strankami je v marcu potekalo predavanje strokovnjaka iz prakse na temo ravnanja v odnosih s strankami (CRM) v organizacijah javnega in zasebnega sektorja. Gostujoči predavatelj Uroš Žohar iz podjetja Intera, d. o.o., je študentom predstavil, kaj je CRM sistem in zakaj je njegova uporaba v organizacijah v javnem in zasebnem sektorju tako pomembna.
Zakaj je uvedba CRM sistema smotrna?
Študenti so na praktičnih primerih spoznali prednosti, ki jih prinaša uvedba sistema CRM za organizacije v javnem in zasebnem sektorju, kot so večja produktivnost zaposlenih, učinkovito ravnanje v odnosih s strankami, ki vodi v zadovoljstvo strank oziroma uporabnikov storitev, pregled in sledljivost nad izvajanjem aktivnosti, izboljšana komunikacija ipd.
Sistem CRM olajša proces vodenja evidence pobud in izboljšav. Študentje so v praksi spoznali, kako izgleda “ticketing” sistem za komunikacijo s strankami in občani. Ticketing omogoča učinkovito upravljanje s pritožbami, vprašanji in drugimi pobudami ter pripomore k njihovi ustrezni in pravočasni obravnavi.
Slovenski CRM sistem
Na gostujočem predavanju so študentje pobližje spoznali Intrix CRM, slovenski CRM sistem, ki ga razvija ptujsko podjetje Intera. Rešitev po meri je zasnovana za digitalizacijo in učinkovito ravnanje v odnosih s strankami. Omogoča urejeno bazo vseh kontaktnih oseb na enem mestu in popoln pregled prodajnih, projektnih in servisnih aktivnosti.
Intrix se lahko popolnoma približa poslovnim procesom in specifikam poslovanja posamezne organizacije, saj je prilagodljiv in ima veliko možnosti za nadgradnjo.
O gostujočem predavatelju
Uroš Žohar je v podjetju Intera zaposlen kot svetovalec za CRM. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja iz različnih panog meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.