✖
Ta spletna stran vsebuje piškotke
Naša spletna stran uporablja tehnologijo "piškotkov" (cookies). Omogočite piškotke, da vam lahko zagotovimo popolno uporabniško izkušnjo ob obisku naše spletne strani. Več o uporabi piškotkov si lahko preberete tukaj.
           
Dovoli le označene Dovoli vse
  • Studis
  • E-učilnice
  • Kontakt
  • English
Univerza v Ljubljani Fakulteta za upravo Univerza v Ljubljani Fakulteta za upravo
  • O fakulteti
        • Splošno
          • Osebna izkaznica
          • Akreditacija EAPAA
          • Javne objave
          • Srednjeevropska revija za javno upravo (CEPAR)
          • Alumni
          • Novice in dogodki
        • Zaposleni
          • Pedagogi
          • Strokovne službe
        • Organizacijske enote
          • Založba FU
          • Knjižnica
          • Center za razvoj pedagoške odličnosti
  • Programi
        • 1. stopnja
          • Upravljanje javnega sektorja
          • Upravna informatika
          • Uprava
          • E-študij - Uprava
        • 2. stopnja
          • Uprava - Upravljanje javnega sektorja
          • Management v upravi
        • 3. stopnja
          • Upravljanje in ekonomika javnega sektorja
  • Za študente
        • Za študij
          • Pravilniki in obrazci
          • Pogoji za napredovanje
          • Ceniki
          • Zaključna dela
          • Študenti s posebnimi potrebami in posebnim statusom
          • Izbirni predmeti 2023/24
        • Ob Študiju
          • Mednarodne izmenjave
          • Tutorstvo
          • Obštudijske dejavnosti
          • Karierna točka
          • Revija FU-TURA
        • Študentski združenji
          • Študentski svet
          • Študentska organizacija
          • Varuh študentov
  • Raziskovanje / Prenos znanja
        • O področju / na splošno
          • Vsebine raziskovanja
          • Raziskovalci
        • Projekti in dogodki
          • Raziskovalni projekti
          • Znanstveno-raziskovalni dogodki
        • Prenos znanja
          • Svetovalno-izobraževalni center
          • EPSO PRIPRAVE
          • Upravna svetovalnica
          • Certifikat DUO®
        • Mednarodno sodelovanje
          • Izmenjave študentov
          • Izmenjave učiteljev
          • Mednarodni projekti
          • Partnerstva
          • Kontakt
  • O fakulteti
    O fakulteti
    • Splošno
      Splošno
      • Osebna izkaznica
      • Akreditacija EAPAA
      • Javne objave
      • Srednjeevropska revija za javno upravo (CEPAR)
      • Alumni
      • Novice in dogodki
    • Zaposleni
      Zaposleni
      • Pedagogi
      • Strokovne službe
    • Organizacijske enote
      Organizacijske enote
      • Založba FU
      • Knjižnica
      • Center za razvoj pedagoške odličnosti
  • Programi
    Programi
    • 1. stopnja
      1. stopnja
      • Upravljanje javnega sektorja
      • Upravna informatika
      • Uprava
      • E-študij - Uprava
    • 2. stopnja
      2. stopnja
      • Uprava - Upravljanje javnega sektorja
      • Management v upravi
    • 3. stopnja
      3. stopnja
      • Upravljanje in ekonomika javnega sektorja
  • Za študente
    Za študente
    • Za študij
      Za študij
      • Pravilniki in obrazci
      • Pogoji za napredovanje
      • Ceniki
      • Zaključna dela
      • Študenti s posebnimi potrebami in posebnim statusom
      • Izbirni predmeti 2023/24
    • Ob Študiju
      Ob Študiju
      • Mednarodne izmenjave
      • Tutorstvo
      • Obštudijske dejavnosti
      • Karierna točka
      • Revija FU-TURA
    • Študentski združenji
      Študentski združenji
      • Študentski svet
      • Študentska organizacija
      • Varuh študentov
  • Raziskovanje / Prenos znanja
    Raziskovanje / Prenos znanja
    • O področju / na splošno
      O področju / na splošno
      • Vsebine raziskovanja
      • Raziskovalci
    • Projekti in dogodki
      Projekti in dogodki
      • Raziskovalni projekti
      • Znanstveno-raziskovalni dogodki
    • Prenos znanja
      Prenos znanja
      • Svetovalno-izobraževalni center
      • EPSO PRIPRAVE
      • Upravna svetovalnica
      • Certifikat DUO®
    • Mednarodno sodelovanje
      Mednarodno sodelovanje
      • Izmenjave študentov
      • Izmenjave učiteljev
      • Mednarodni projekti
      • Partnerstva
      • Kontakt
  • Pomembne povezave
    • Studis
    • E-učilnice
    • Kontakt
    • English
  • Domov
  • Raziskovanje in svetovanje
  • Mednarodni projekti
  • Temeljni raziskovalni projekt: Vplivi COVIDA-19 na organizacijske spremembe in digitalizacijo v javni upravi (J5-3105)

Vsebina

Osnovni podatki o projektu in vsebinski opis Sestava projektne skupine Faze projekta in njihova realizacija
  • Domov
  • Raziskovanje in svetovanje
  • Mednarodni projekti
  • Temeljni raziskovalni projekt: Vplivi COVIDA-19 na organizacijske spremembe in digitalizacijo v javni upravi (J5-3105)

Temeljni raziskovalni projekt: Vplivi COVIDA-19 na organizacijske spremembe in digitalizacijo v javni upravi (J5-3105)

Vodja: doc. dr. Tina Jukić

Namen projekta “Vplivi COVIDA-19 na organizacijske spremembe in digitalizacijo v javni
upravi” je raziskati kakovost in obseg sprememb v javnih organizacijah na državni ravni, ki
jih je sprožila epidemija COVIDA-19. V raziskavi se bomo osredotočili na Slovenijo in Češko
saj predstavljata dva primerljiva nacionalna okvira, s podobno upravno (srednjevzhodno
evropsko) tradicijo in se soočata s podobno krivuljo razvoja epidemije COVID-19
(razmeroma uspešen odziv v prvem valu in hujši izbruh v drugem valu).
Projekt izhaja iz spoznanja, da je kriza COVID-19 v primerjavi s predhodnimi krizami ali
strateškimi prizadevanji držav (npr. v obdobju e-uprave) prispevala k širši in bolj obsežni
uporabi digitalnih tehnologij in posledično k organizacijskim spremembam. Čeprav je
digitalizacija že desetletja strateški cilj vlad, si tako hitrega in širokega izvajanja IKT, kot
smo mu zaradi pandemije trenutno priča, v normalnih razmerah sploh ni bilo mogoče
zamisliti. Ljudje, ki drugače ne bi uporabljali tehnologije na nove načine, so se hitro
prilagodili razmeram, medtem ko je prevladujoč predsodek, da je veliko ‘tradicionalnih
pisarniških’ služb nemogoče opravljati prek spleta, postavljen pod vprašaj. Kriza je tako
prisilila mnoge organizacije, da so premislile potek procesov, način dela in uporabe
tehnologije v svoji panogi, da bi v tem negotovem času ohranile svojo uspešnost. Ta pritisk
je bil za organizacije javnega sektorja še toliko večji, saj so lastniki javnih storitev ključni za
izvajanje osnovnih funkcij države in izpolnjevanje potreb državljanov.
Najverjetneje bodo učinki pandemije pustili pomembne in trajne posledice na ravni
organizacijske zasnove organizacij javnega sektorja, z možnostjo preoblikovanja upravnih
nastavitev (na boljše ali slabše), kakovosti notranje / zunanje komunikacije in zagotavljanje
javnih storitev. Zato je cilj projekta osvetliti in razložiti:
Naravo in kakovost sprememb, ki so bile zaradi spopadanja s pandemijo COVID-19
sprejete na državni ravni (v državni upravi in javnih agencijah) v Sloveniji in na Češkem
Obseg teh sprememb ( omejene / reverzibilne ali obsežnejše / bolj stabilne) in s tem
morebitne trende v javnih organizacijah v obdobju po pandemiji
Izkušnje, pridobljene v posamezni državi in primerjavi med njima.
Da bi to dosegli, bomo v projektu uporabili teoretični model, ki sta ga leta 2014 razvila
Nograšek in Vintar in ki pojasnjuje organizacijsko preobrazbo v javnem sektorju. Poleg tega
bodo podatki v obeh nacionalnih okvirih zbrani na podlagi enotne metodologije (anketa in
študije primerov), ki bo predstavljala trdno podlago za primerjavo dognanj, kar bo pomagalo
pri sprejemanju splošnejših sklepov o vplivu nekaterih dejavnikov in/ali vplivu podobne
upravne tradicije.

Vplivi COVIDA-19 na organizacijske spremembe in digitalizacijo v javni upravi

Impacts of COVID-19 on organisational change and digitalization in public administration

Trajanje projekta (od/do):

1. 11. 2021 – 31. 10. 2023

Naročnik:

Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije

Financiranje:

Projekt je financiran s 1.334 letnimi urami cenovnega razreda B za obdobje 2 let.

 

 

Sestava projektne skupine in povezave na SICRIS:

prof. dr. Ljupčo Todorovski

doc. dr. Tina Jukić

prof. dr. Aleksander Aristovnik

prof. dr. Mirko Vintar

prof. dr. Polonca Kovač

as. dr. Sanja Vrbek

Luka Vavtar, mag. upr. ved, strokovni sodelavec

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Fakulteta za upravo
Gosarjeva ulica 5
1000 Ljubljana

T: 01 580 55 00
M: 031 333 390 (recepcija)
E-pošta:  info@fu.uni-lj.si

Programi

  • 1. stopnja
  • 2. stopnja
  • 3. stopnja
  • E-študij na daljavo
  • Vpis
  • Ceniki in pogoji

O fakulteti

  • Splošno o nas
  • Zaposleni
  • Za medije
  • Najem prostorov
  • Multimedijske vsebine

Sledite nam

  • facebook
  • instagram
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Fakulteta za upravo 2021. Vse pravice pridržane.

  • Politika piškotkov