✖
Ta spletna stran vsebuje piškotke
Naša spletna stran uporablja tehnologijo "piškotkov" (cookies). Omogočite piškotke, da vam lahko zagotovimo popolno uporabniško izkušnjo ob obisku naše spletne strani. Več o uporabi piškotkov si lahko preberete tukaj.
           
Dovoli le označene Dovoli vse
  • Studis
  • E-učilnice
  • Kontakt
  • English
Univerza v Ljubljani Fakulteta za upravo Univerza v Ljubljani Fakulteta za upravo
  • O fakulteti
        • Splošno
          • Osebna izkaznica
          • Akreditacija EAPAA
          • Javne objave
          • Srednjeevropska revija za javno upravo (CEPAR)
          • Alumni
          • Novice in dogodki
        • Zaposleni
          • Pedagogi
          • Strokovne službe
        • Organizacijske enote
          • Založba FU
          • Knjižnica
          • Center za razvoj pedagoške odličnosti
  • Programi
        • 1. stopnja
          • Upravljanje javnega sektorja
          • Upravna informatika
          • Uprava
          • E-študij - Uprava
        • 2. stopnja
          • Uprava - Upravljanje javnega sektorja
          • Management v upravi
        • 3. stopnja
          • Upravljanje in ekonomika javnega sektorja
  • Za študente
        • Za študij
          • Pravilniki in obrazci
          • Pogoji za napredovanje
          • Ceniki
          • Zaključna dela
          • Študenti s posebnimi potrebami in posebnim statusom
          • Izbirni predmeti 2023/24
        • Ob Študiju
          • Mednarodne izmenjave
          • Tutorstvo
          • Obštudijske dejavnosti
          • Karierna točka
          • Revija FU-TURA
        • Študentski združenji
          • Študentski svet
          • Študentska organizacija
          • Varuh študentov
  • Raziskovanje / Prenos znanja
        • O področju / na splošno
          • Vsebine raziskovanja
          • Raziskovalci
        • Projekti in dogodki
          • Raziskovalni projekti
          • Znanstveno-raziskovalni dogodki
        • Prenos znanja
          • Svetovalno-izobraževalni center
          • EPSO PRIPRAVE
          • Upravna svetovalnica
          • Certifikat DUO®
        • Mednarodno sodelovanje
          • Izmenjave študentov
          • Izmenjave učiteljev
          • Mednarodni projekti
          • Partnerstva
          • Kontakt
  • O fakulteti
    O fakulteti
    • Splošno
      Splošno
      • Osebna izkaznica
      • Akreditacija EAPAA
      • Javne objave
      • Srednjeevropska revija za javno upravo (CEPAR)
      • Alumni
      • Novice in dogodki
    • Zaposleni
      Zaposleni
      • Pedagogi
      • Strokovne službe
    • Organizacijske enote
      Organizacijske enote
      • Založba FU
      • Knjižnica
      • Center za razvoj pedagoške odličnosti
  • Programi
    Programi
    • 1. stopnja
      1. stopnja
      • Upravljanje javnega sektorja
      • Upravna informatika
      • Uprava
      • E-študij - Uprava
    • 2. stopnja
      2. stopnja
      • Uprava - Upravljanje javnega sektorja
      • Management v upravi
    • 3. stopnja
      3. stopnja
      • Upravljanje in ekonomika javnega sektorja
  • Za študente
    Za študente
    • Za študij
      Za študij
      • Pravilniki in obrazci
      • Pogoji za napredovanje
      • Ceniki
      • Zaključna dela
      • Študenti s posebnimi potrebami in posebnim statusom
      • Izbirni predmeti 2023/24
    • Ob Študiju
      Ob Študiju
      • Mednarodne izmenjave
      • Tutorstvo
      • Obštudijske dejavnosti
      • Karierna točka
      • Revija FU-TURA
    • Študentski združenji
      Študentski združenji
      • Študentski svet
      • Študentska organizacija
      • Varuh študentov
  • Raziskovanje / Prenos znanja
    Raziskovanje / Prenos znanja
    • O področju / na splošno
      O področju / na splošno
      • Vsebine raziskovanja
      • Raziskovalci
    • Projekti in dogodki
      Projekti in dogodki
      • Raziskovalni projekti
      • Znanstveno-raziskovalni dogodki
    • Prenos znanja
      Prenos znanja
      • Svetovalno-izobraževalni center
      • EPSO PRIPRAVE
      • Upravna svetovalnica
      • Certifikat DUO®
    • Mednarodno sodelovanje
      Mednarodno sodelovanje
      • Izmenjave študentov
      • Izmenjave učiteljev
      • Mednarodni projekti
      • Partnerstva
      • Kontakt
  • Pomembne povezave
    • Studis
    • E-učilnice
    • Kontakt
    • English

EPHEC University College

Belgija/Belgium

  • Domov
  • Partnerske univerze
  • EPHEC University College
  • Domov
  • Partnerske univerze
  • EPHEC University College

Osnovni podatki/Key Facts

Fakulteta/Faculty, Department:

Erasmus koda/Erasmus Code: B BRUXEL82

Možne vrste izmenjave/Exchange programme: Erasmus+

Možna izmenjava na stopnji študija/Cycle: 1. in 2. stopnja/Bachelor and Master

Število mest za študente/Number of students: 2

Izkušnje študentov/Experiences of Students

Leto izmenjave: 2019/20

Video izkušnja študentke

1. Država in naziv institucije kjer je potekala študentska izmenjava:

EPHEC, Belgija, Bruselj

Število tujih študentov: 45

Jezik predavanj in izpitov:

angleščina in francoščina

2. Izmenjava je potekala z namenom:

  • opravljanje del študijskih obveznosti v obliki predavanj in opravljanja izpitov

3. Katere študijske predmete bi priporočili študentom, ki se odločajo študirati na omenjeni instituciji (prosimo, če zraven predmetov navedete tudi spletne strani predmetov)?

Corporate social responsibility, Business case analysis, Cross cultural business management, Sales techniques…

Skripta vseh možnih predmetov je objavljena na njihovi spletni strani, med drugim pa lahko izbirate tudi redne predmete na njihovi univerzi.

4. V čem se študij na omenjeni instituciji razlikuje od študija na Fakulteti za upravo?

Način dela je precej drugačen. Predmet ni razdeljen na vaje in pa na predavanja, pač pa vse poteka skupaj. Izvajalcem predmeta je pomembno, da znaš znanje uporabiti na praktičnih primerih. Največja razlika je predvsem to, da je potrebno veliko več sprotnega dela, saj le to predstavlja velik del končne ocene. Delo poteka v manjših skupinah od 12 do 25 študentov. Veliko je tudi dela po skupinah in pri določenih predmetih je končna ocena skupinsko delo.

5. Katere pozitivne izkušnje bi lahko prenesli oz. uvedli v pedagoški proces na Fakulteti za upravo? 

Predvsem bi uvedla učenje iz praktičnih primerov, saj se mi zdi, da s tem na enostavnejši način pridobiš znanje in ga umestiš v vsakdan. Poleg tega pa bi združila vaje in predavanja, saj je lažje povezovati primere in snov skupaj.

6. Kakšna podpora vam je bila nudena v času karantene s strani gostujoče univerze in njihovega ESN?

V času karantene, smo imeli predavanja na daljavo in vsi predavatelji so nekoliko spremenili načine ocenjevanja. Šola nas je ves čas obveščala o novih informacijah v Belgiji in pa v Bruslju. ESN organizacije je organizirala video dogodke, kjer smo se lahko pogovarjali in pa izmenjavali različne vtise o virusu, saj se je velika večina študentov vrnila domov.

7. Kaj priporočate glede (prosimo, da navedete tudi naslov spletne strani, če obstaja):

  • namestitve: Immoweb, Spot a home, Housing anywhere… Dobro je, če poznate koga, ki dela na EU institucijah, saj imajo oni sami spletno stran, kamor objavljajo sobe, stanovanja. Lahko pa tudi kontaktirate univerzo, če imajo kakšne oglase.
  • prevoza: Vsak študent za 50€ prejme letno vozovnico za tramvaj, avtobus in metro po Bruslju
  • prehrane: Hrano sem kupovala predvsem v Lidlu, ker je bila tam najcenejša in primerljiva s cenami v Sloveniji. V okolici univerze pa imajo tudi menze, kjer lahko za 3€ dobiš obrok hrane.

Povprečni mesečni stroški:

Študijsko gradivo

0 € (vse nam je priskrbela univerza)

Namestitev

400 – 500 €

Mestni promet

50 € za celo leto

Hrana

/

Socialno življenje (npr. fitnes, izleti, itd.)

/

Razno

/

Skupaj

Cca. 600 €

9. Kakšne izkušnje, kompetence vam je prinesla izmenjava oz celotna situacija zaradi COVID19?

Izmenjava je bila kljub COVID19 ena boljših izkušenj v življenju. Tudi če smo se vrnili iz Belgije, smo ostali v stiku. Tudi predavatelji so si prizadevali, da vseeno delo opravljamo v skupinah, da ne bi izgubili stikov. Erasmus je mogoče res potekal na malo drugačen način, a zaradi tehnologije, smo vseeno stkali prijateljske vezi. Imela sem srečo, da sem z izmenjavo pričela že 25.1 in tako v mesecu in pol spoznala ogromno ljudi.

10. Veseli bomo, če z nami delite kakšno anekdoto, zanimivo dogodivščino, …

Belgija je super država za Erasmus. 😊 Po Belgiji lahko potuješ zelo poceni, poleg tega pa imaš v bližini Amsterdam, Pariz, Koln… Belgijska hrana je na sploh odlična. Kdo bi se branil nešteto čokoladnih izložb, vafljev in pa pomfrija?

 V kolikor imate domotožje se lahko hitro in ugodno vrnete na kratek obisk v Slovenijo, saj je cel kup nizkocenovnih letov iz Bruslja do Ljubljane ali pa Benetk.

11. Za nadaljnje informacije o študiju v tujini  sem na voljo na naslednjem e-naslovu:

tejchy.bajde@gmail.com

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Fakulteta za upravo
Gosarjeva ulica 5
1000 Ljubljana

T: 01 580 55 00
M: 031 333 390 (recepcija)
E-pošta:  info@fu.uni-lj.si

Programi

  • 1. stopnja
  • 2. stopnja
  • 3. stopnja
  • E-študij na daljavo
  • Vpis
  • Ceniki in pogoji

O fakulteti

  • Splošno o nas
  • Zaposleni
  • Za medije
  • Najem prostorov
  • Multimedijske vsebine

Sledite nam

  • facebook
  • instagram
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Fakulteta za upravo 2021. Vse pravice pridržane.

  • Politika piškotkov