✖
Ta spletna stran vsebuje piškotke
Naša spletna stran uporablja tehnologijo "piškotkov" (cookies). Omogočite piškotke, da vam lahko zagotovimo popolno uporabniško izkušnjo ob obisku naše spletne strani. Več o uporabi piškotkov si lahko preberete tukaj.
           
Dovoli le označene Dovoli vse
  • Studis
  • E-učilnice
  • Kontakt
  • English
Univerza v Ljubljani Fakulteta za upravo Univerza v Ljubljani Fakulteta za upravo
  • O fakulteti
        • Splošno
          • Osebna izkaznica
          • Akreditacija EAPAA
          • Javne objave
          • Srednjeevropska revija za javno upravo (CEPAR)
          • Alumni
          • Novice in dogodki
        • Zaposleni
          • Pedagogi
          • Strokovne službe
        • Organizacijske enote
          • Založba FU
          • Knjižnica
          • Center za razvoj pedagoške odličnosti
  • Programi
        • 1. stopnja
          • Upravljanje javnega sektorja
          • Upravna informatika
          • Uprava
          • E-študij - Uprava
        • 2. stopnja
          • Uprava - Upravljanje javnega sektorja
          • Management v upravi
        • 3. stopnja
          • Upravljanje in ekonomika javnega sektorja
  • Za študente
        • Za študij
          • Pravilniki in obrazci
          • Pogoji za napredovanje
          • Ceniki
          • Zaključna dela
          • Študenti s posebnimi potrebami in posebnim statusom
          • Izbirni predmeti 2023/24
        • Ob Študiju
          • Mednarodne izmenjave
          • Tutorstvo
          • Obštudijske dejavnosti
          • Karierna točka
          • Revija FU-TURA
        • Študentski združenji
          • Študentski svet
          • Študentska organizacija
          • Varuh študentov
  • Raziskovanje / Prenos znanja
        • O področju / na splošno
          • Vsebine raziskovanja
          • Raziskovalci
        • Projekti in dogodki
          • Raziskovalni projekti
          • Znanstveno-raziskovalni dogodki
        • Prenos znanja
          • Svetovalno-izobraževalni center
          • EPSO PRIPRAVE
          • Upravna svetovalnica
          • Certifikat DUO®
        • Mednarodno sodelovanje
          • Izmenjave študentov
          • Izmenjave učiteljev
          • Mednarodni projekti
          • Partnerstva
          • Kontakt
  • O fakulteti
    O fakulteti
    • Splošno
      Splošno
      • Osebna izkaznica
      • Akreditacija EAPAA
      • Javne objave
      • Srednjeevropska revija za javno upravo (CEPAR)
      • Alumni
      • Novice in dogodki
    • Zaposleni
      Zaposleni
      • Pedagogi
      • Strokovne službe
    • Organizacijske enote
      Organizacijske enote
      • Založba FU
      • Knjižnica
      • Center za razvoj pedagoške odličnosti
  • Programi
    Programi
    • 1. stopnja
      1. stopnja
      • Upravljanje javnega sektorja
      • Upravna informatika
      • Uprava
      • E-študij - Uprava
    • 2. stopnja
      2. stopnja
      • Uprava - Upravljanje javnega sektorja
      • Management v upravi
    • 3. stopnja
      3. stopnja
      • Upravljanje in ekonomika javnega sektorja
  • Za študente
    Za študente
    • Za študij
      Za študij
      • Pravilniki in obrazci
      • Pogoji za napredovanje
      • Ceniki
      • Zaključna dela
      • Študenti s posebnimi potrebami in posebnim statusom
      • Izbirni predmeti 2023/24
    • Ob Študiju
      Ob Študiju
      • Mednarodne izmenjave
      • Tutorstvo
      • Obštudijske dejavnosti
      • Karierna točka
      • Revija FU-TURA
    • Študentski združenji
      Študentski združenji
      • Študentski svet
      • Študentska organizacija
      • Varuh študentov
  • Raziskovanje / Prenos znanja
    Raziskovanje / Prenos znanja
    • O področju / na splošno
      O področju / na splošno
      • Vsebine raziskovanja
      • Raziskovalci
    • Projekti in dogodki
      Projekti in dogodki
      • Raziskovalni projekti
      • Znanstveno-raziskovalni dogodki
    • Prenos znanja
      Prenos znanja
      • Svetovalno-izobraževalni center
      • EPSO PRIPRAVE
      • Upravna svetovalnica
      • Certifikat DUO®
    • Mednarodno sodelovanje
      Mednarodno sodelovanje
      • Izmenjave študentov
      • Izmenjave učiteljev
      • Mednarodni projekti
      • Partnerstva
      • Kontakt
  • Pomembne povezave
    • Studis
    • E-učilnice
    • Kontakt
    • English

Pogoji za napredovanje 2023/2024

Podiplomski študij

  • Domov
  • Za študente
  • Pogoji za napredovanje
  • Podiplomski študij
  • Domov
  • Za študente
  • Pogoji za napredovanje
  • Podiplomski študij

Vpis v višji letnik

Napredovanje v 2. letnik:

  • redni študij: 52 KT,
  • izredni študij: 44 KT.

Ponovni vpis pri rednem in izrednem študiju

Skladno s 125. členom Statuta Univerze v Ljubljani lahko študent, ki ni opravil vseh obveznosti, določenih s študijskim programom za vpis v višji letnik, v času študija enkrat ponavlja letnik, če je izpolnil pogoje za ponavljanje, predpisane s študijskim programom.

Študent, ki ni opravil obveznosti za vpis v 2. letnik, lahko enkrat ponavlja letnik, če:

  • je opravil obveznosti 1. letnika v obsegu 30 KT,
  • je bil vpisan v 1. letnik v študijskem letu 2022/2023.

Vpis v dodatno leto

Dodatno leto lahko vpišejo študenti, ki so bili v študijskem letu 2022/2023 vpisani v 2. letnik in v času študija niso ponavljali letnika ali spremenili študijskega programa.

Na podlagi 70. člena Zakona o visokem šolstvu status študenta preneha:

  • študentu, ki zaključi študijski program prve stopnje, z iztekom študijskega leta, v katerem je zaključil študij,
  • študentu, ki zaključi študijski program druge stopnje, z iztekom študijskega leta, v katerem je zaključil študij,
  • študentu, ki zaključi študijski program tretje stopnje,
  • če študent ne zaključi študija na študijskem programu prve ali druge stopnje v 12 mesecih po zaključku zadnjega semestra,
  • če študent ne zaključi študija druge stopnje po enovitem magistrskem študijskem programu v 12 mesecih po zaključku zadnjega semestra,
  • če študent ne zaključi podiplomskega študija tretje stopnje v ustreznem, s statutom predpisanem roku,
  • če se med študijem ne vpiše v naslednji letnik oziroma semester,
  • če se izpiše,
  • če je bil izključen.

Študenti, ki bodo ponavljali letnik ali spremenili študijski program ali smer, nimajo pravice do vpisa v dodatno leto. Status študenta jim preneha ob zaključku zadnjega semestra.

Podaljšanje statusa študenta

Študentu se iz upravičenih razlogov lahko podaljša status študenta, vendar največ za eno leto. Upravičeni razlogi so npr.: daljša bolezen, izjemne družinske in socialne okoliščine, starševstvo in status študenta s posebnimi potrebami.

Študentke matere, ki v času študija rodijo in študenti, ki v času študija postanejo očetje, imajo pravico do podaljšanja študentskega statusa za eno leto za vsakega živo rojenega otroka.

Rok za oddajo prošenj je med 1. 8. 2023 in 25. 9. 2023.

Menjava načina študija

Študent lahko zaprosi za menjavo načina študija (redni/izredni). Menjava načina študija je možna samo ob napredovanju v višji letnik. Prepis iz izrednega na redni študij se lahko dovoli, če ima študent opravljene vse obveznosti vpisanega letnika in če so v letniku, v katerega se želi vpisati, še prosta mesta. Prepis iz rednega na izredni študij se dovoli, če študent izpolnjuje pogoje napredovanja v višji letnik, ki veljajo za izredne študente. Število mest višjega letnika je omejeno s številom razpisanih mest za vpis v 1. letnik. Študent lahko med študijem na programu samo enkrat menja način študija. O menjavi načina študija odloča Komisija za podiplomski študij na pisno prošnjo študenta.

Rok za oddajo prošenj je 25. 9. 2023.

Nadaljevanje študija po prekinitvi

Na podlagi 128. člena Statuta Univerze v Ljubljani lahko študent, ki je izgubil status študenta, ob plačilu opravlja študijske obveznosti še dve leti od izgube statusa, razen, če se programu izteče akreditacija. Po dveh letih mora študent vložiti  prošnjo za nadaljevanje oz. dokončanje študija na Komisijo za podiplomski študij. Komisija za podiplomski študij na podlagi dokazil o opravljenih študijskih obveznostih do prekinitve odloči o upravičenosti do nadaljevanja oz. dokončanja študija. V primeru pozitivne odločitve se določi letnik, v katerem lahko kandidat nadaljuje izobraževanje oziroma obveznosti, ki jih mora opraviti za dokončanje študija. Ob tem se kandidatu določi tudi pogoje in obveznosti, ki jih mora ponovno ali/in dodatno opraviti, če se je v tem času spremenil akreditiran študijski program, v katerega je vpisan ali ga zaključuje.
Rok za oddajo prošenj je tekom celotnega študijskega leta.

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Fakulteta za upravo
Gosarjeva ulica 5
1000 Ljubljana

T: 01 580 55 00
M: 031 333 390 (recepcija)
E-pošta:  info@fu.uni-lj.si

Programi

  • 1. stopnja
  • 2. stopnja
  • 3. stopnja
  • E-študij na daljavo
  • Vpis
  • Ceniki in pogoji

O fakulteti

  • Splošno o nas
  • Zaposleni
  • Za medije
  • Najem prostorov
  • Multimedijske vsebine

Sledite nam

  • facebook
  • instagram
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Fakulteta za upravo 2021. Vse pravice pridržane.

  • Politika piškotkov