Natečaj za najboljšo
izboljšavo v javni upravi
Spoštovani.
Aktualni izzivi v javni upravi, ki so povezani digitalizacijo, digitalno preobrazbo, umetno inteligenco, racionalnim upravljanjem sredstev, ustreznim pristopom do strank, družbenimi in okolijskimi odgovornostmi ter izzivi povezani z zaposlenimi, zahtevajo stalne prilagoditve, izboljšave in premik naprej. Z dobrimi praksami uvajanja inovativnih in trajnostnih rešitev ter tehnologij lahko javna uprava pomembno prispeva k uresničevanju ciljev tehnološkega in zelenega razvoja ter gradnji bolj pravične, trajnostne in vključujoče družbe. Služi lahko kot zgled in gonilo razvoja, spodbuja trajnostne prakse ter prehod k digitalnemu in okolju ter državljanom prijaznemu delovanju.
Za premik naprej potrebujemo takšno javno upravo, ki je odzivna, ustvarjalna in inovativna. Ti premiki so lahko na sistemski ali operativni ravni, lahko vključujejo nove informacijske rešitve, aplikacije ali e-storitve, prenovo poslovnih procesov, spremembo okolja, pravnih in drugih norm ter spremembe v organizacijskih strukturah in zaposlenih. Vse uresničljive ideje in vsi premiki naprej zato ne smejo ostati neopaženi, saj je dobre izkušnje in uspehe pomembno deliti z drugimi.
Vabimo vas, da nam in širši javnosti tudi v letu 2025 predstavite vaš premik naprej tako, da se prijavite na natečaj za naj izboljšavo v javni upravi Premik naprej 2025. Natečaj je namenjen prepoznavanju in promociji inovativnih praks, ki prispevajo k učinkovitejšemu delovanju javne uprave ter spodbujajo izboljšanje javnih storitev. Sodelovanje na natečaju je priložnost za promocijo vaših dosežkov ter prispevkov k napredku družbe in razvoja javne uprave.
Pogoji sodelovanja:
- Prijavitelj je lahko organizacija javne uprave, ki je implementirala izboljšavo (storitev/rešitev/produkt/koncept/inovacijo).
- Ekipa, ki je razvila in/ali implementirala izboljšavo, je lahko sestavljena iz javnih uslužbencev in/ali kombinacije teh z zaposlenimi v
- Prijaviti je možno le izvedeno in uporabljeno izboljšavo javne uprave, ki je bila implementirana v letih 2024 in/ali
Prijave bo ocenila strokovna komisija, ki bo upoštevala naslednje kriterije:
- Aktualnost izziva (do 30 točk).
- Inovativnost (do 20 točk).
- Učinki uporabe izboljšave (do 30 točk).
- Širša družbena korist (do 20 točk).
Izbrali bomo do pet predlogov, med katerimi bo strokovna komisija, sestavljena iz strokovnjakov s področja javnega sektorja, izbrala najboljšega. Odločitev komisije bo dokončna. Zmagovalec bo priznanje Premik naprej 2025 prejel v okviru dogodka XXXII. Dnevi slovenske uprave (DSU), ki bodo potekali v Portorožu. Izbrani predlogi bodo predstavljeni tudi na spletnih straneh Fakultete za upravo. Prijavitelji se zavežejo, da bodo v primeru izbora pripravili krajši videoposnetek (2-3 minute) s predstavitvijo predlaganega projekta izboljšave, ki bo na ogled vsem obiskovalcem XXXII. Dnevom slovenske uprave.
Svoj predlog izboljšave na natečaj Premik naprej 2025 prijavite z izpolnitvijo spletne prijave PREMIK NAPREJ 2025, kamor naložite tudi približno 5-8 minutno video predstavitev (npr. lahko uporabite orodja Zoom, MS Teams …) prijavljene izboljšave za člane komisije. Rok za oddajo prijave je 30. 7. 2025. Natečaj razpisuje Univerza v Ljubljani, Fakulteta za upravo (Gosarjeva ulica 5, 1000 Ljubljana). V primeru dodatnih vprašanj nam lahko pišete na prenos.znanja@fu.uni-lj.si
Vljudno vabljeni in prijeten pozdrav.