1643 Poslovna komunikacija v nemškem jeziku
Vsebina
- Prvi posl. stik, predstavitve, pravila obnašanja v poslovnih situacijah v nemško-govorečih deželah
 - Sprejem posl. partnerja (pogostitev, ponujanje pomoči in posredovanje informacij)
 - Predstavitev podjetja (delovnih nalog in pristojnosti, navadnega delovnika)
 - Vabilo na obisk podjetja (posl. kosilo) – sprejem, odklonitev vabila
 - Telefoniranje in posl. korespondenca (sestanki – dogovor, sprememba in odpoved)
 - Obisk sejma (na službeni poti)
 - Povpraševanje, ponudba, naročilo
 - Reševanje reklamacij
 
Cilji in kompetence
Cilji
Študenta zna:
- nagovoriti tuje poslovne partnerje v skladu s pravili poslovnega bontona v nemško govorečem prostoru
 - voditi neformalen klepet v nemščini
 - ravnati po protokolu sprejemanja gostov v poslovnih situacijah
 - predstaviti podjetje, oddelke, delovno področje in pristojnosti
 - oblikovati e-pošto (vabilo, opravičilo, rezervacijo, ipd.)
 - voditi osnovno konverzacijo po telefonu v različnih poslovnih situacijah
 - pripraviti predstavitev podjejta in odgovarjati na vprašanja publike
 - pripraviti povpraševanje, ponudbo in naročilo
 - pravilno komunicirati pri reševanju reklamacije
 
Kompetence:
Študenti bodo sposobni:
- uporabiti osnove poslovnega jezika pri komunikaciji s strankami v različnih vsakdanjih poslovnih situacijah
 - razumeti brana in slišana besedila poslovne nemščine na osnovni in srednje zahtevni ravni
 - sestaviti pisna sporočila v poslovnem jeziku na osnovni ravni
 - uporabiti ustrezno besedišče pri telefoniranju na osnovni ravni
 - uporabiti spletne vire za vseživljenjsko učenje nemščine