1631 Praksa

1631 Praksa

  • Študijski program in stopnja: visokošolski strokovni študijski program Uprava 1. stopnja
  • 3. letnik
  • 8 ECTS
  • Tip predmeta: Obvezni
  • Število ur predavanj: 10
  • Vaje: /
  • Druge oblike študija: 160
  • Samostojno delo: 70
  • Nosilec: dr. Mitja Dečman

  

1. Cilji in kompetence

Cilji:

  • delo študenta v delovnem okolju organizacije ter razvoj delovnih kompetenc,
  • praktično reševanje določenega problema z vnaprej izbranega področja, ki ga rešuje ob podpori mentorja iz organizacije in mentorja na fakulteti.

Kompetence:

  • uporaba pridobljenih interdisciplinarnih znanj s področja študija,
  • uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije kot temeljne platforme za delovanje organizacije,
  • sposobnost prepoznavanja problemov in oblikovanja predlogov za njihovo reševanje,
  • sposobnost izdelave analitičnega projekta na osnovi študije primera, ki obravnava aktualno problematiko organizacije,
  • delovne navade, delo v skupini, sposobnost komuniciranja s sodelavci, vodji skupin in vodstvenim osebjem.

 

2. Vsebina predmeta

  • Vsebino programa prakse določi mentor v organizaciji glede na potrebe dela ter v skladu s študijskim programom.
  • Študent na praksi spremlja delovanje/poslovanje organizacije ter reševanje problemov iz pravnega, ekonomskega, organizacijskega ali informacijskega vidika.

 

3. Temeljna literatura in viri

 

  • Ivanko, Š.: Upravni praktikum I. (elektronski vir), Metodološki seminar o dejavnem in ustvarjalnem sodelovanju pri strokovnem in znanstvenem delu). Fakulteta za upravo, Ljubljana, 2007, III. dopolnjena in razširjena izdaja. 137 strani.
  • Štefan Ivanko, Raziskovanje in pisanje del : metodologija in tehnologija raziskovanja in pisanja strokovnih in znanstvenih del, Kamnik, Cubus image, 2007.
  • Dimovski, Penger in Škerlavaj: Metode raziskovalnega dela. Ekonomska fakulteta, Ljubljana, 2002. Izbrana poglavja 50 strani.

4. Predvideni študijski rezultati

  • Študent spozna delovanje organizacije – vloga vodje, delovno okolje ter delovne situacije. Prenos teoretičnega znanja na praktične primere. Usposobi se za samostojno razmišljanje, kritičnost in sposobnost analize...

 

5. Metode poučevanja in učenja

  • Seminar o študijski praksi.
  • Opravljanje prakse in problemske naloge pod vodstvom mentorja s poročilom problemske naloge.
  • Individualne konzultacije z mentorjem na fakulteti.

6. Načini ocenjevanja

  • Poročilo o praksi in dnevnik dela (75 %)
  • Ocena mentorja v organizaciji (25 %)

Pogoj za oceno je:

  • udeležba na seminarju za prakse,
  • udeležba dveh kompetenčnih dogodkov iz seznama, definiranega v letnem načrtu dela,
  • prisotnost na zagovoru zaključnega dela,
  • oddan dnevnik dela,
  • oddan evalvacijski vprašalnik študenta,
  • oddan evalvacijski vprašalnik mentorja v organizaciji.