1626 Vodenje projektov

1626 Vodenje projektov

  • Študijski program in stopnja: visokošolski strokovni študijski program Uprava 1. stopnja
  • 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Obvezni
  • Število ur predavanj: 45
  • Vaje: 30
  • Druge oblike študija: 45
  • Samostojno delo: 60
  • Nosilec: dr. Jože Benčina in dr. Aleksander Aristovnik

 

1. Cilji in kompetence

Študent:

  • razume management projektov kot vodilo uspešne izvedbe delovnih procesov
  • pozna in razume ključne vloge v organizaciji projekta
  • razume pomen vlog in pomen vodenje tima in posameznikov
  • analizira projekt in ga s pomočjo metode mrežnega planiranja razstavi na faze in naloge ter poveže v mrežni model,
  • pozna pomen ekonomskega vrednotenja projektov in izbere ter uporabi ustrezne metode za vrednotenje investicijskih projektov.

Kompetence

  • obvladovanje osnovnih parametrov vodenja projektov in doseganja projektnih ciljev z uporabo ustreznih metod in informacijsko-komunikacijske tehnologije,
  • samostojno načrtovanje in izvajanje reševanja konkretnih problemov z uporabo pristopov in metod projektnega vodenja,
  • delo v projektnem timu,
  • vrednotenje projekta in rezultatov projekta

 

2. Vsebina predmeta

  • Snovanje projekta
  • Planiranje projekta
  • Načrtovanje izdelkov projekta
  • Mrežno planiranje aktivnosti
  • Organiziranje projekta
  • Vodenje projektnega tima
  • Kontroliranje projekta
  • Zaključevanje projekta
  • Osnove gospodarske matematike
  • Analiza stroškov in koristi
  • Vrednotenje uspešnosti projektov
  • Odločanje o javnih investicijskih projektih

 

3. Temeljna literatura in viri

 

  • STARE, Aljaž (2012). Projektni management: teorija in praksa. Ljubljana: Agencja Poti, (izbrana poglavja) 280 str.
  • DEVJAK, Srečko (2004). Kvantitativne metode za analize v upravi. 2. Ponatis (4. poglavje). Fakulteta za upravo, Ljubljana.
  • HAUC Anton (2002).Projektni management. GV Založba, Ljubljana
  • LUCEY, Terry (2002). Quantitative Techniques, 6.  izdaja (poglavja 22 do 29).ACCA, London .
  • KERZNER, Harold (2004).  Advanced Project Management, 2. izdaja.John Wiley & Sons, New Jersey.

4. Predvideni študijski rezultati

Študentje:

  • razumejo osnovne vsebine projektnega vodenja: cilji, model, projektna organizacija, planiranje in spremljanje izvajanja projekta,
  • so zmožni uporabiti model projekta pri optimiranju doseganja projektnih ciljev,
  • znajo presoditi smiselnost rezultatov in interpretirati vpliv spreminjanja elementov projektnega načrta in izvedbe na rezultate izračunov,
  • znajo oblikovati model vrednotenja projekta in ga uporabiti na izbranem praktičnem primeru.

 

5. Metode poučevanja in učenja

  • priprava študenta na predavanja
  • predavanje
  • priprava študenta na vaje
  • vaje
  • e-učenje
  • seminarska naloga ali projektno delo

6. Načini ocenjevanja

  • pisni in/ali ustni izpit (80 %)
  • seminarska delo ali projektna naloga in/ali zagovor dela (20 %)