1648 Supervizija v javni upravi

1648 Supervizija v javni upravi

  • Študijski program in stopnja: visokošolski strokovni študijski program Uprava 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Predavanja: 30
  • Druge oblike študija: 90
  • Samostojno delo: 60
  • Nosilec: dr. Jernej Buzeti

 

1. Cilji in kompetence

Cilji
Študent:

  • pozna in razume pomen supervizije v organizaciji,
  • pozna zakonitosti individualne in skupine supervizije v javni upravi,
  • pozna pristope in tehnike supervizije s posamezniki,
  • razume pomen samoregulacije in regulacije ljudi v javni upravi.

Kompetence

  • razumevanje supervizije v javni upravi,
  • razumevanje vloge posameznika in vodje ter njegovih stisk v delovnem okolju,
  • usposobljenost za avtonomno, tolerantno, skrbno in občutljivo obravnavo posameznika ali skupine, brez izrekanja sodb,
  • sposobnost uporabe osnovnih veščin supervizije,
  • obvladovanje osnov samoregulacije in regulacije.

2. Vsebina predmeta

  • Pojmovne opredelitve supervizije
  • Delovno okolje in supervizija
  • Modeli supervizije
  • Proces supervizije
  • Supervizija v javni upravi
  • Vloga supervizorja v javni upravi
  • Sposobnosti in znanja supervizorja v javni upravi
  • Metode in tehnike supervizije v javni upravi
  • Individualna supervizija v javni upravi
  • Skupinska supervizija v javni upravi
  • Samozavedanje supervizorja v javni upravi
  • Regulacija in samoregulacija čustev supervizorja v javni upravi

3. Temeljna literatura in viri

  • Lipton, L., Wellman, B. (2013). Learning-focused Supervision: Developing Professional Expertise in Standards-driven Systems.
  • Kobolt, A., Žorga, S., Tancig, S., Dekleva, B. (2013). Supervizija. Pedagoška fakulteta, Ljubljana.
  • Hawkins, P., Shohet, R. (2012). Supervision in the Helping Professions (Supervision in Context). Open University Press, 4th edition.
  • Leonard, E. (2012). Supervision: Concepts and Practices of Management, 12th International Edition, South Western Educational Publishing.

4. Predvideni študijski rezultati

  • Študenti bodo zmožni spoznati in razumeti vlogo supervizije v javni upravi. Pridobili bodo temeljna znanja s področja supervizije in razvili osnovne spretnosti samoregulacije in supervizije. Razumeli bodo pomembnejše  metode in tehnike supervizije v javni upravi.

5. Metode poučevanja in učenja

  • predavanje
  • praktične vaje
  • seminarsko delo / projektno delo
  • nastopi in predstavitve
  • študija primera
  • problemsko učenje
  • e-učenje

6. Načini ocenjevanja

  • pisni izpit in/ali ustni izpit (pogoj: pozitivna ocena izpita) (60 %)
  • Aktivno sodelovanje (samostojno in/ali skupinsko delo, e-učenje, test, esej), skupinsko delo in poročilo (poročilo projektne naloge, zagovor projektne naloge) (40 %)

Pri oblikovanju ocene predmeta se upoštevajo rezultati tistih delnih obveznosti, ki jih študent pridobi do roka za katerega je razpisana časovna obveznost (pisni ali ustni izpit).