1643 Poslovna komunikacija v nemškem jeziku

1643 Poslovna komunikacija v nemškem jeziku

  • Študijski program in stopnja: visokošolski strokovni študijski program Uprava 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Predavanja: 30
  • Druge oblike študija: 90
  • Samostojno delo: 60
  • Nosilec: Margit Horvath

  

1. Cilji in kompetence

Cilji

  • študenti se naučijo nagovoriti tuje poslovne partnerje v skladu s pravili poslovnega bontona v nemško govorečem prostoru;
  • študente usposobiti za vodenje neformalnega pogovora v nemščini;
  • študente usposobiti za ravnanje po protokolu sprejemanja gostov v poslovnih situacijah;
  • študenti razvijejo kompetence za učinkovito izvedbo ustne predstavitve podjetja (oddelkov, delovnega področja in pristojnosti) v nemščini;
  • študente usposobiti za pravilno oblikovanje e-pošte (vabila, opravičila, rezervacije, ipd.) v nemščini;
  • študenti razvijejo kompetence za vodenje osnovne konverzacije po telefonu v različnih poslovnih situacijah.

Kompetence:  
Študenti bodo sposobni:

  • uporabiti osnove  poslovnega jezika pri komunikaciji v različnih vsakdanjih poslovnih situacijah;
  • razumeti brana /slišana besedila  poslovnega jezika na osnovni ravni;
  • sestaviti enostavna pisna sporočila v poslovnem jeziku;
  • uporabiti ustrezno besedišče pri telefoniranju na osnovni ravni;
  • uporabljati  spletne vire za vseživljenjsko učenje nemščine. 

2. Vsebina predmeta

  • Prvi stik, predstavitve
  • Sprejem poslovnega parnterja (protokol)
  • Nudenje pomoči in posredovanje informacij
  • Predstavitev podjetja
  • Struktura in oddelki
  • Predstavitev delovnega mesta
  • (nalog in pristojnosti)
  • Vabilo na obisk podjetja
  • Telefoniranje (dogovor sestankov)
  • Sprememba dogovorov (sestankov)
  • Poslovna korepsondenca
  • Službena pot (obisk sejma)
  • Reševanje reklamacij

3. Temeljna literatura in viri

  • Obvezna literatura in viri (typical textbooks and readings):
  • Margit Horvath, Poslovna komunikacija v nemščini, (študijsko gradivo)
  • Dvojezični spletni slovar: na www.pons.si
  • Dodatna literatura in viri:
  • Tuji (spletni) viri in časopisni članki
  • Katerakoli slovnica nemškega jezika

4. Predvideni študijski rezultati

Študenti bodo znali:

  • uporabiti osnovne slovnične in funkcionalne jezikovne strukture, značilne za poslovni jezik
  • uporabiti temeljno besedišče in terminologijo s področja poslovnega jezika v pisnem in govornem sporazumevanju;
  • komunicirati v vsakdanjih situacijah poslovnega življenja;
  • uporabiti ustrezno besedišče za predstavitev osnovnih infomacij poslovne družbe;
  • uporabiti ustrezno terminologijo poslovnega jezika za opis delovnih nalog in pristojnosti (na osnovni ravni);
  • prevesti osnovne strokovne izraze s slovenskimi ustreznicami.

5. Metode poučevanja in učenja

  • priprava študenta na vaje (v e-učilnici)
  • vaje
  • medpredmetno povezovanje
  • seminnarska naloga z ustno predstavitvijo

6. Načini ocenjevanja

  • pisni izpit (ustni zagovor po potrebi) (60 %)
  • aktivno sodelovanje na vajah in naloge v e-učilnici (15 %)
  • seminarsko delo z ustno predstavitvijo (15 %)
  • testi (kolokvij) (10 %)