1637 Metode, tehnike in orodja za podporo upravljanju virtualnih timov

1637 Metode, tehnike in orodja za podporo upravljanju virtualnih timov

  • Študijski program in stopnja: visokošolski strokovni študijski program Uprava 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Predavanja: 30
  • Druge oblike študija: 90
  • Samostojno delo: 60
  • Nosilec: dr. Tina Jukić

 

1. Cilji in kompetence

Cilji
Študent:

  • Študenti razumejo posebnosti delovanja virtualnih skupin
  • Študenti znajo uporabljati orodja za podporo upravljanju virtualnih skupin
  • Študenti znajo uporabljati različne metode in tehnike za podporo upravljanju virtualnih skupin

Kompetence

  • Sposobnost učinkovitega in uspešnega vodenja in sodelovanja v virtualnih skupinah
  • Sposobnost izbire in uporabe ustreznih metod in tehnik za vodenje in sodelovanje  v virtualnih skupinah
  • Sposobnost izbire in uporabe ustreznih orodij za podporo upravljanju virtualnih skupin

2. Vsebina predmeta

  • Razvoj virtualnih organizacij
  • Karakteristike virtualnih organizacij
  • Posebnosti virtualnih timov
  • Prednosti in slabosti virtualnih timov
  • Vzpostavitev virtualnih timov
  • Orodja za podporo komunikaciji v virtualnih timih
  • Protokoli komuniciranja v virtualnih timih
  • Orodja za podporo sodelovanju v virtualnih timih
  • Metode in tehnike za učinkovite sestanke virtualnih timov
  • Metode in tehnike za upravljanje z dokumenti v virtualnih timih
  • Orodja za podporo upravljanju projektov virtualnih timov

3. Temeljna literatura in viri

  • Duarte, D. L. in Tennant Snyder, N. (2006) Mastering Virtual Teams: Strategies, Tools, and Techniques That Succeed, 3rd Edition. San Francisco: Jossey-Bass.
  • Zofi, Y. (2011). A Manager's Guide to Virtual Teams. New York: American Management Association.
  • Edmondson, A. C. (2012). Teamwork on the fly: How to master the new art of teaming? Harvard Business Review, April, str. 72–80.
  • Ferrazzi, K. (2014). Getting virtual teams right. Harvard Business Review, December.
  • Berry, G.R. (2011). Enhancing effectiveness on virtual teams. Understanding why traditional team skills are insufficient. Journal of Business Communication, 48 (2), 186–206.
  • Vsebine v e-učilnici. / Content in the e-learning environment (Moodle).

4. Predvideni študijski rezultati

  • Študent bo zmožen prepoznati ustrezne metode, tehnike in orodja za podporo komunikaciji, sodelovanju in upravljanju virtualnih timov.
  • Znal bo uporabiti ustrezne metode, tehnike in orodja za podporo upravljanju virtualnih timov. Znal bo pripraviti načrt upravljanja virtualnega tima.

5. Metode poučevanja in učenja

  • Priprava študenta na predavanja
  • Predavanja
  • Vaje v računalniški učilnici
  • Seminarska naloga s predstavitvijo

6. Načini ocenjevanja

  • Pisni izpit (60 %)
  • Seminarska naloga s predstavitvijo (40 %)

Seminarska naloga mora biti oddana pred izpitom.