1636 Digitalni marketing

1636 Digitalni marketing

  • Študijski program in stopnja: visokošolski strokovni študijski program Uprava 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Predavanja: 30
  • Druge oblike študija: 90
  • Samostojno delo: 60
  • Nosilec: dr. Tina Jukić

  

1. Cilji in kompetence

Cilji
Študent:

  • Razume vlogo posameznih elementov optimizacije spletišč za iskalnike
  • Razume pomen ključnih zakonitosti iskalnega marketinga
  • Prepozna marketinške potenciale družbenih medijev in elektronske pošte
  • Pozna temeljne kazalnike spletne analitike
  • Pozna orodja za podporo digitalnemu marketingu

Kompetence

  • Sposobnost izbrati primerne kanale digitalnega marketinga za določeno organizacijo
  • Zmožnost aktivno sodelovati pri pripravi strategije spletnega marketinga
  • Sposobnost kritičnega ovrednotenja različnih pristopov k digitalnemu marketingu

2. Vsebina predmeta

  • Kaj je marketing?
  • Vrste marketinga in posebnosti digitalnega marketinga
  • Opredelitev digitalnega marketinga
  • Ključna področja digitalnega marketinga
  • Optimizacija spletnih strani za iskalnike
  • Uvod v iskalni marketing (»pay-per-click« marketing)
  • Ponovno trženje (retargering/remarketing)
  • Uvod v marketing preko družbenih medijev
  • Marketing preko elektronske pošte: ključne zakonitosti
  • Izhodišča za pripravo strategije digitalnega marketinga
  • Orodja za podporo digitalnemu marketingu
  • Temelji spletne analitike

3. Temeljna literatura in viri

  • Levy, C. A. (2020). Facebook marketing for business 2020 & online strategies (izbrana poglavja).
  • Odabasi, K. (2019). Digital Marketing Strategies: Ultimate Guide to SEO, Google Ads, Facebook & Instagram Ads, Social Media, Email Newsletters (izbrana poglavja). ISBN 9781793365866.
  • Adams, R. L. (2015). SEO 2016 : learn search engine optimization. Milton Keynes : Lightning Source.
  • Kothand, M. (2019). 300 Email Marketing Tips: Critical Advice And Strategy To Turn Subscribers Into Buyers & Grow A Six-Figure Business With Email. ISBN: 1098935470.
  • Vsebine v e-učilnici. / Content in the e-learning environment (Moodle).

4. Predvideni študijski rezultati

Študent:

  • Opredeli in primerja izbrana področja digitalnega marketinga in njihove potenciale
  • Opredeli ključne elemente optimizacije spletišča za iskalnike
  • Je zmožen izbrati in uporabiti ustrezno družbeno omrežje za marketing določene organizacije/produkta/storitve
  • Ovrednoti kakovost izbranih pristopov k digitalnemu marketingu
  • Uporabi orodja za podporo digitalnemu marketingu
  • Interpretira temeljne rezultate spletne analitike

5. Metode poučevanja in učenja

  • Priprava študenta na predavanja
  • Predavanja
  • Vaje v računalniški učilnici 
  • Študij primera
  • Seminarska naloga

6. Načini ocenjevanja

  • Pisni ali/in ustni izpit (60 %)
  • Seminarska naloga in zagovor naloge (40 %)

Seminarska naloga mora biti oddana pred izpitom.