842 Management v javnem sektorju
Vsebina
- Uvod
- Management in sorodni/povezani pojmi
- Novi javni management
- Planiranje
- Organiziranje
- Vodenje
- Kontrola
- Kakovost
- Odličnost
- Orodja in nagrade odličnosti v Sloveniji
- Odličnost javnega sektorja v EU
- Ravnanje s spremembami
Cilji in kompetence
Cilji
- študentje spoznajo vsebino, metode in tehnike managementa in njihovo uporabnost za boljše delovanje organizacij javnega sektorja
- študentje pridobijo podrobna znanja o posameznih funkcijah managementa
- študentje spoznajo in razumejo razmejitve med kakovostjo in odličnostjo ter orodja in nagrade odličnosti v slovenskem in evropskem prostoru ter področje ravnanja s spremembami kot posebno področje managementa
- študentje samostojno rešijo naloge s področja managementa in odličnosti
Kompetence
- študentje bodo pridobili sposobnost povezovanja in prenašanja pridobljenih znanj s področja managementa, kakovosti in odličnosti v prakso
- študentje bodo sposobni prepoznati in analizirati probleme v praksi na področju managementa, kakovosti in odličnosti
- študentje bodo sposobni razložiti in primerjati dogajanja na področju managementa, kakovosti in odličnosti
- sposobni bodo oblikovanja predlogov za reševanje problemov managementa in njihove interpretacije v upravni praksi
- sposobni bodo razumeti prakso s področja managementa, kakovosti in odličnosti v slovenskem in evropskem kontekstu – tako v zasebnem kot javnem sektorju