821 Poslovna komunikacija v nemškem jeziku

821 Poslovna komunikacija v nemškem jeziku

  • Študijski program in stopnja: univerzitetni študijski program Upravljanje javnega sektorja 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Vaje: 30
  • Druge oblike študija: 30
  • Samostojno delo: 120
  • Nosilec: Margit Horvath

 

1. Cilji in kompetence

Študent  zna:

  • nagovoriti tuje poslovne partnerje v skladu s pravili poslovnega bontona v nemško govorečem prostoru
  • voditi neformalen klepet v nemščini 
  • ravnati po protokolu sprejemanja gostov v poslovnih situacijah
  • predstaviti podjetje,  oddelke, delovno področje in pristojnosti
  • oblikovati e-pošto (vabilo, opravičilo, rezervacijo, ipd.)
  • voditi osnovno konverzacijo po telefonu v različnih poslovnih situacijah
  • pripraviti predstavitev podjejta in odgovarjati na vprašanja publike
  • pripraviti povpraševanje, ponudbo in naročilo
  • pravilno komunicirati pri reševanju reklamacije

Kompetence: 
Študent je sposoben:

  • uporabiti osnove  poslovnega jezika pri komunikaciji v različnih vsakdanjih poslovnih situacijah
  • razumeti brana  in slišana besedila  poslovnega jezika na osnovni in srednje zahtevni ravni
  • sestaviti pisna sporočila v poslovnem jeziku na osnovni in srednje zahtevni
  • uporabiti ustrezno besedišče pri telefoniranju na osnovni in srednje zahtevni ravni
  • uporabljati  spletne vire za vseživljenjsko učenje nemščine

2. Vsebina predmeta

  • Prvi posl. stik, predstavitve, pravila obnašanja v poslovnih situacijah v nemško-govorečih deželah
  • Sprejem posl. partnerja (pogostitev, ponujanje pomoči in posredovanje informacij)
  • Predstavitev podjetja (delovnih nalog in pristojnosti, navadnega delovnika)
  • Vabilo na obisk podjetja (posl. kosilo) – sprejem, odklonitev vabila
  • Telefoniranje in posl. korespondenca (sestanki – dogovor,  sprememba in odpoved)
  • Obisk sejma (na službeni poti)
  • Povpraševanje, ponudba, naročilo
  • Reševanje reklamacij

3. Temeljna literatura in viri

a) Obvezna literatura in viri (Typical textbooks and readings):

  • Margit Horvath, Poslovna komunikacija v nemščini, 2012/2013, 100 str., (študijsko gradivo)
  • dvojezični spletni slovar: na www.pons.si
  • enojezični spletni slovar: DWDS: https://www.dwds.de/wb/Verwaltung

b) Dodatna literatura in viri:

  • tuji spletni viri in izbrani članki/video prispevki za pisne komentarje in ustne predstavitve
  • Online Grammatikübungen und -erklärungen: https://www.grammatiktraining.de/uebungen.html

4. Predvideni študijski rezultati

Študent utrdi osnovno znanje splošnega nemškega jezika in pridobi osnovno terminologijo s področja poslovnega jezika.

5. Metode poučevanja in učenja

  • vaje (priprava na vaje)
  • e-učenje (naloge v Moodlu)
  • predstavitev in pisno poročilo
  • igranje vlog

6. Načini ocenjevanja

  • naloge in aktivno sodelovanje (15 %)
  • predstavitev in pisno poročilo (15 %)
  • test (10 %)
  • pisni izpit (60 %)
  • ustni zagovor (po presoji učitelja)