1070 Uporabniški vmesniki
Vsebina predmeta
Predavanja:
- Programska arhitektura uporabniških vmesnikov (dogodkovni interaktivni vmesniki).
- Orodja za načrtovanje uporabniških vmesnikov.
- Gradnja uporabniških vmesnikov.
- Dogodkovno vodeno programiranje.
- Uporabnost.
- Uporabniško usmerjeno načrtovanje; uporabniška izkušnja.
- Sposobnosti človeka.
- Principi načrtovanja.
- Navodila načrtovanja: izbor naprav za interakcijo; načrtovanje grafičnega dela uporabniškega vmesnika (tekst, barve, slike, animacije); povratne informacije.
- Principi in navodila za načrtovanje mobilnih aplikacij.
- Principi in navodila za načrtovanje spletnih strani.
- Inteligentni uporabniški vmesniki
- Interakcija človek-robot.
- Papirnati prototipi.
- Računalniški prototipi.
- Izhodni modeli.
- Načrtovanje ikon
- Hevristično vrednotenje.
- Testiranje uporabnikov.
Vaje:
- Utrjevanje pri predavanjih obravnavane snovi s primeri.
- Predstavitev tipičnih aspektov načrtovanja uporabniških vmesnikov oziroma aplikacij.
Domače naloge:
Študentje izdelajo od 4 do 6 projektov in jih zagovarjajo učitelju. Te projekte lahko študentje opravljajo tudi pri vajah ob pomoči učitelja.
Cilji in kompetence
Cilj predmeta je podati splošen uvod v področje uporabniških vmesnikov in interaktivnih aplikacij. Študentje naj razumejo širok razpon osnovnih konceptov področja in so sposobni uporabiti osnovne principe, navodila in tehnike za načrtovanje uporabniških vmesnikov in interaktivnih aplikacij. Uporabniške vmesnike naj bodo sposobni analizirati in ovrednotiti njihovo uporabnost.