821 Poslovna komunikacija v nemškem jeziku

821 Poslovna komunikacija v nemškem jeziku

  • Vrsta programa: interdisciplinarni univerzitetni študijski program Upravna informatika 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: izbirni
  • Vaje: 30
  • Samostojno delo: 150
  • Nosilec: Margit Horvath

1. Cilji in kompetence

Študent  zna:

  • nagovoriti tuje poslovne partnerje v skladu s pravili poslovnega bontona v nemško govorečem prostoru
  • voditi neformalen klepet v nemščini 
  • ravnati po protokolu sprejemanja gostov v poslovnih situacijah
  • predstaviti podjetje,  oddelke, delovno področje in pristojnosti
  • oblikovati e-pošto (vabilo, opravičilo, rezervacijo, ipd.)
  • voditi osnovno konverzacijo po telefonu v različnih poslovnih situacijah
  • pripraviti predstavitev podjejta in odgovarjati na vprašanja publike
  • pripraviti povpraševanje, ponudbo in naročilo
  • pravilno komunicirati pri reševanju reklamacije

Kompetence: 
Študent je sposoben:

  • uporabiti osnove  poslovnega jezika pri komunikaciji v različnih vsakdanjih poslovnih situacijah
  • razumeti brana  in slišana besedila  poslovnega jezika na osnovni in srednje zahtevni ravni
  • sestaviti pisna sporočila v poslovnem jeziku na osnovni in srednje zahtevni
  • uporabiti ustrezno besedišče pri telefoniranju na osnovni in srednje zahtevni ravni
  • uporabljati  spletne vire za vseživljenjsko učenje nemščine 

2. Vsebina predmeta

  • Prvi stik, predstavitve, pravila obnašanja v poslovnih situacijah v nemško-govorečih deželah
  • Sprejem posl. partnerja (pogostitev, ponujanje pomoči in posredovanje informacij)
  • Predstavitev podjetja (delovnih nalog in pristojnosti)
  • Vabilo na obisk podjetja
  • Telefoniranje in poslovna korespondenca (dogovor sestankov in sprememba dogovorjenih terminov)
  • Obisk sejma
  • Povpraševanje, ponudba, naročilo
  • Reševanje reklamacij

3. Temeljna literatura in viri

  • Obvezna literatura in viri (Typical textbooks and readings):
    • Margit Horvath, Poslovna komunikacija v nemščini, 2012/2013, 100 str., (študijsko gradivo)
    • dvojezični spletni slovar: na www.pons.si
  • Dodatna literatura in viri:
    • tuji spletni viri in časopisni članki
    • katerakoli slovnica nemškega jezika

4. Predvideni študijski rezultati

  • Študent pridobi oz. utrdi osnovno znanje splošnega nemškega jezika in se nauči osnovno terminologijo s področja poslovnega jezika.

5. Metode poučevanja in učenja

  • vaje
  • e-učenje (naloge v Moodlu)
  • predstavitev
  • igranje vlog

6. Načini ocenjevanja

  • naloge in aktivno sodelovanje (15 %)
  • predstavitev in pisno poročilo (15 %)
  • test (10)
  • pisni izpit (60 %)
  • ustni zagovor (po presoji učitelja)