1656 Digitalni marketing

1656 Digitalni marketing

  • Študijski program in stopnja: univerzitetni študijski program Upravljanje javnega sektorja 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Predavanja: 30
  • Druge oblike študija: 90
  • Samostojno delo: 60
  • Nosilec: dr. Tina Jukić, dr. Primož Pevcin

 

 

1. Cilji in kompetence

Cilji
Študent:

  • Razume osnove marketinga
  • Spozna načine izdelave in elemente priprave produktnega trženjskega spleta
  • Zna pripraviti načrt trženjskega nastopa na spletu
  • Razume vlogo posameznih elementov optimizacije spletišč za iskalnike
  • Razume pomen ključnih zakonitosti iskalnega marketinga
  • Prepozna marketinške potenciale družbenih medijev in elektronske pošte
  • Pozna temeljne kazalnike spletne analitike
  • Pozna orodja za podporo digitalnemu marketingu

Kompetence

  • Sposobnost priprave trženjskega spleta
  • Sposobnost izbrati primerne kanale digitalnega marketinga za določeno organizacijo
  • Zmožnost aktivno sodelovati pri pripravi strategije spletnega marketinga
  • Sposobnost kritičnega ovrednotenja različnih pristopov k digitalnemu marketingu

 

2. Vsebina predmeta

  • Osnove marketinga
  • Vrste marketinga in posebnosti digitalnega marketinga
  • Priprava trženjskega spleta in ustvarjanje blagovne znamke
  • Opredelitev digitalnega marketinga
  • Ključna področja digitalnega marketinga
  • Optimizacija spletnih strani za iskalnike
  • Iskalni marketing (»pay-per-click« marketing)
  • Marketing preko družbenih medijev
  • Marketing preko elektronske pošte: ključne zakonitosti
  • Izhodišča za pripravo strategije digitalnega marketinga
  • Orodja za podporo digitalnemu marketingu
  • Temelji spletne analitike

 

3. Temeljna literatura in viri

  • Kotler, P. (2002). Marketing Management, Millenium Edition. Upper Saddle River: Prentice Hall. Izbrana poglavja, 60 strani.
  • Adams, R. L. (2015). SEO 2016 : learn search engine optimization. Milton Keynes : Lightning Source.
  • Smith, J. (2011). V postelji z Googlom: Tehnike optimizacije spletnih strani za vrhunsko uvrstitev v iskalnikih. Ljubljana: založba Pasadena.
  • Smith, J. (2011). Učinkovite spletne strani: skrivnosti zmagovalnih spletnih strani. Ljubljana: založba Pasadena.
  • Vsebine v e-učilnici. / Content in the e-learning environment (Moodle).

4. Predvideni študijski rezultati

Študent:

  • Pozna in razume pomen marketinga ter način izdelave marketinškega spleta
  • Opredeli in primerja izbrana področja digitalnega marketinga in njihove potenciale
  • Opredeli ključne elemente optimizacije spletišča za iskalnike
  • Je zmožen izbrati in uporabiti ustrezno družbeno omrežje za marketing določene organizacije/produkta/storitve
  • Ovrednoti kakovost izbranih pristopov k digitalnemu marketingu
  • Uporabi orodja za podporo digitalnemu marketingu
  • Interpretira temeljne rezultate spletne analitike

5. Metode poučevanja in učenja

  • Priprava študenta na predavanja
  • Predavanja
  • Vaje v računalniški učilnici 
  • Študij primera
  • Seminarska naloga

 

6. Načini ocenjevanja

  • Pisni ali/in ustni izpit (60 %)
  • Seminarska naloga in zagovor naloge (40 %)

Seminarska naloga mora biti oddana pred izpitom.