1651 Angleški poslovni jezik za uspešno sporočanje

1651 Angleški poslovni jezik za uspešno sporočanje

  • Študijski program in stopnja: univerzitetni študijski program Upravljanje javnega sektorja 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Vaje: 30
  • Druge oblike študija: 90
  • Samostojno delo: 60
  • Nosilec: Manica Danko, MA TESOL

 

 

1. Cilji in kompetence

Cilji
Študent:

  • se usposobi za pisno in ustno komunikacijo v poslovnem okolju;
  • posluša in razume govorjena sporočila;
  • uporablja pisni formalni  jezik v poslovnem okolju;
  • samostojno posluša strokovna besedila in zna pisno in ustno povzeti njihovo vsebino;
  • samostojno pripravi in izvede zahtevno govorjeno predstavitev za poslovno okolje.

Kompetence:

  • tujejezikovna govorna in pisna zmožnost
  • bralno in slušno razumevanja v angleškem jeziku v zahtevnih strokovnih situacijah
  • zmožnost rabe tujega jezika pri argumentaciji in pojasnjevanju v poslovnem okolju
  • zmožnost oblikovanja govorjene predstavitve z upoštevanjem jezikovnih zakonitosti za dano okolje
  • zmožnost delovati v večkulturnem okolju. 

 

2. Vsebina predmeta

  • Značilnosti angleškega poslovnega jezika
  • Angleški jezik v EU okolju (lingua franca
  • Poslovna elektronska sporočila
  • Povzemanje govorjenih poslovnih sporočil
  • Značilnosti jezika v govornih predstavitvah
  • Jezik in uporabno besedišče predstavitev
  • Uporaba vizualnih sredstev
  • Deli predstavitev (uvod, …, zaključek, Q@A)
  • Oblikovanje vizualnih sporočil/prosojnic
  • Uporabne fraze uspešne predstavitve
  • Pojasnjevanje v javnem govoru
  • Argumentiranje stališč v javnem govoru

 

3. Temeljna literatura in viri

  • Powell, M. (2011). Presenting in English: How to Give Successful Presentations.  Heinle, Cengage Learning EMEA.
  • Mascull, B. (2014).Business Vocabulary in Use Advanced. Cambridge University Press. (izbrana poglavja)
  • Izbor aktualnih besedil o poslovnih temah. Dostopno na: https://www.socialeurope.eu/

4. Predvideni študijski rezultati

Študent bo:

  • uporabil slovnične in funkcionalne jezikovne strukture, značilne za poslovno okolje;
  • aktivno uporabil besedišče in terminologijo s poslovnega področja v pisnem in govornem sporazumevanju;
  • povzemal govorjena sporočila v angleškem jeziku;
  • oblikoval in izvedel zahtevno predstavitev značilno za poslovno okolje;
  • tvoril strokovna pisna in govorna besedila, ki ustrezajo jezikovnim protokolom področja.

5. Metode poučevanja in učenja

  • priprava študenta na vaje (v e-učilnici)
  • vaje
  • medpredmetno povezovanje
  • seminarska naloga z ustno predstavitvijo

 

6. Načini ocenjevanja

  • pisni izpit (60 %)
  • seminarsko delo z ustno predstavitvijo (40 %)