1647 Družbeni mediji in vključevanje deležnikov
Vsebina
- Vključevanje deležnikov kot del upravnih reform
- Vključevanje deležnikov in upravna tradicija
- Pravni vidiki vključevanja deležnikov
- Postavitev okvira za vključevanje deležnikov
- Ovrednotenje stanja na področju vključevanja deležnikov
- O družbenih medijih
- Potenciali družbenih medijev v kontekstu vključevanja deležnikov
- Uporaba družbenih medijev za vključevanje deležnikov: stanje v organizacijah javne uprave v Sloveniji in tujini
- Prednosti in ovire pri uporabi družbenih medijev za vključevanje deležnikov
- Identifikacija primernih orodij družbenih medijev za vključevanje deležnikov
- Orodja družbenih medijev za komunikacijo z deležniki in analitiko podatkov
- Razvoj strategije uporabe družbenih medijev v javni upravi
Cilji in kompetence
Cilji
Študent:
- se seznani s pravnimi vidiki vključevanja deležnikov
- razume vključevanje deležnikov v kontekstu reform javne uprave in upravnih tradicij
- je usposobljen za oblikovanje okvira za vključitev deležnikov
- razume potencial uporabe družbenih medijev za vključevanje deležnikov
- pozna koristi in ovire pri uporabi družbenih medijev za vključevanje deležnikov
- pozna ključne elemente strategije uporabe družbenih medijev za vključevanje deležnikov
Kompetence:
- usposobljenost za oblikovanje okvira za vključitev deležnikov v delo javne uprave
- sposobnost reševanja enostavnejših pravnih dilem pri določanju okvira za vključevanje deležnikov
- razumevanje ovir, ki jih pri reformi delovanja uprave predstavlja upravna tradicija
- razumevanje pomembnosti uporabe sodobnih tehnologij pri vključevanju deležnikov
- sposobnost izbire ustreznih orodij družbenih medijev za vključevanje deležnikov (glede na cilj in tip deležnikov)
- usposobljenost za strateški pristop k uporabi družbenih medijev za vključevanje deležnikov