701 Osnove anketnega raziskovanja
Vsebina
- Kritičen vpogled v metodologijo anketnega raziskovanja
- Anketno raziskovanje v javnem sektorju
- Od konceptualnega modela do vprašalnika
- Razvoj kakovostnega merilnega instrumenta in implementacija
- Etika raziskovanja
- Metode vzorčenja in problem odzivnosti
- Načrtovanje in izvedba anketne raziskave
- Urejanje in preverjanje podatkov
- Analiza podatkov, validacija merilnega instrumenta
- Poročanje o rezultatih anketne raziskave
- Predstavljanje rezultatov anketne raziskave za različne publike
- Kritična refleksija rezultatov anketne raziskave in pošteno poročanje
Cilji in kompetence
Študent:
- opredeli problem, oblikuje raziskovalno vprašanje, pripravi in izpelje anketno raziskavo,
- uporabi računalniško tehnologijo in statistična orodja za zbiranje, analizo in predstavitev rezultatov anketne raziskave;
- preuči literaturo in zgradi raziskovalni konstrukt in vprašalnik;
- postavi hipotezo in izbere ter uporabi primerno tehniko za preverjanje hipoteze,
- prepozna informacije, ki se ne nanašajo na odločitev ali rešitev
- primerja rezultatov opazovanj ali raziskavo s pričakovanimi, za namenom odkriti neskladnosti
- rezultate anketne raziskave kritično obravnava in jih sooči s konkretno situacijo v javnem sektorju.
Kompetence
Študent je usposobljen za:
- kritično presojanje okoliščin, numeričnih podatkov, razumevanje odkritij, oblikovanje sklepov in reševanje problemov;
- uporabo IT tehnologije in statističnih pripomočkov za izpeljavo statistične raziskave in oblikovanje poročil ter predstavitev;
- zaznavanje napačnih in nepopolnih podatkov, ki jih je potrebno verificirati;
- kritično vrednotenje pomena statističnih informacij in njihovega pomena za konkretne okoliščine
- raziskovanje in prenosa spoznanj v prakso.