3028 Strateški marketing v javnem sektorju
Vsebina predmeta
- Analiza teoretičnih okvirjev in zakonitosti sprememb na trgu
- Preučevanje prilagoditve novim pogojem s transformacijo tržnega sistema
- Tehnologija znanstvenega raziskovanja mikro in makro tržnega okolja
- Znanstvena osnova strateškega nastopa javnega sektorja na tržišču
- Raziskave za ugotavljanje določitev ponudbe javnega tržišča
- Izvedbeni postopki, opredelitve tržne organizacijske strukture in kontrole tržnih uresničitev
- Trendi, ki vplivajo na marketing v javnem sektorju
Cilji in kompetence
Cilji:
Zmožnost poglobljene kritične analize, evalvacije in sinteze kompleksnih idej ter poglobljeno razumevanje teoretičnih konceptov področja upravne in poslovne znanosti.
Kompetence:
Študent:
- analizira teoretične okvire in zakonitosti sprememb na trgu,
- prilagaja se novim pogojem na trgu,
- kritično obravnava znanstvena dela s področja marketinga javneg sektorja,
- prepozna znanstveni in metodološki prispevek raziskavo,
- določi prihodnost ustanove v javnem sektorju in njen ciljni trg,
- izvaja raziskavo trga za potrebe javnega sektorja.
- ugotavlja in ovrednoti prednosti in slabosti javne ustanove ter grožnje in možnosti iz okolja.
- uporablja strategije razvoja izdelka in strategije razvoja trga,
- zagovarja znanstveno utemeljeno prepričanje (mnenje) o izvedbi tržnih procesov,
- uporablja proces kontrole in meri uspeh izvedbe strategije ter doseganje tržnih ciljev.