2007 Ljudje v javni upravi
Vsebina predmeta
- Današnji kontekst ravnanja z ljudmi pri delu
- Ravnanje z ljudmi v javni upravi – strateški pristop
- Planiranje, kontrola in administrativno-tehnična opravila (tudi MIS – managersko informacijski sistem) na področju ravnanja z ljudmi
- Metode in naloge strateškega ravnanja z ljudmi pri delu
- Strateško ravnanje z nadarjenimi ljudmi
- Postopki ravnanja z ljudmi pri delu
- Spretnosti zaposlenih na področju ravnanja z ljudmi pri delu
- Dimenzija etičnosti na področju ravnanju z ljudmi
- Ravnanje z učinkovitostjo zaposlenih pri delu
- Odnosi z zaposlenimi
- Fleksibilnost dela ter usklajevanje poklicnega in družinskega življenja
- Dobro počutje pri delu
Cilji in kompetence
Cilji:
- študente opremiti z razumevanjem povezanosti med procesi na področju ravnanja z ljudmi ter uspešnostjo/učinkovitostjo posameznikov, timov in organizacij,
- študentom omogočiti vpogled v strateško ravnanje z ljudmi v javni upravi in druge najaktualnejše teme raziskovanja na področju ravnanja z ljudmi,
- študente naučiti uporabljati, kritično presojati in vrednotiti študijsko literaturo na področju ravnanja z ljudmi ter tako pridobljeno znanje povezovati z aktualnimi problemi iz prakse,
- študente spodbuditi in podpreti tako, da bodo razumeli obravnavane teoretične koncepte, metodološke prijeme in praktične primere ter znali pridobljeno znanje čim bolje uporabljati v praksi, kjer se bodo lahko z dodatno pridobljenimi izkušnjami razvili v vrhunske strokovnjake na področju ravnanja z ljudmi.
Kompetence
- sposobnost presoje poslovnih situacij in z njimi povezanih procesov na področju ravnanja z ljudmi za doseganje večje uspešnosti in učinkovitosti,
- zmožnost uporabe znanja o vplivnih dejavnikih in posledicah dinamike funkcije ravnanja z ljudmi v organizaciji,
- sposobnost ovrednotenja aktualnih izzivov v sodobnih organizacijah, povezanih s področjem ravnanja z ljudmi ter predlaganja ustreznih ukrepov,
- sposobnost sistemskega mišljenja, spodbujanja sodelovanja in razumevanja pomena etičnega vedenja v kontekstu ravnanja z ljudmi pri delu.