1618 Poslovanje s strankami
Vsebina
- Spremembe na področju poslovanja s strankami
- Koncept pomena ”vrednosti” strank
- Poslovanje s strankami
- Strateški pristop pri poslovanju s strankami
- Različnost strank
- Pomen zaposlenih pri poslovanju s strankami
- Interakcija pri poslovanju s strankami
- Težave na področju poslovanja strankami
- Zadovoljstvo strank
- (Pomen) proučevanja zadovoljstva strank
- Odnosi s strankami
- (Sodobna) tehnologija v podporo poslovanju s strankami
Cilji in kompetence
Cilji
- študent pozna in razume področje poslovanja s strankami,
- študent pozna in razume pomen poslovnega odnosa in pomen vrednosti strank,
- študent pozna in razume različne pristope na področju poslovanja s strankami,
- študent pozna in razume različnost strank in pomen zaposlenih pri poslovanju s strankami,
- študent pozna in razume pomen zadovoljstva strank,
- študent samostojno reši študije primerov s področja proučevanja zadovoljstva strank,
- študent pozna in razume pomen sodobne tehnologije pri poslovanju s strankami.
Kompetence
- sposobnost povezovanja in prenašanja pridobljenih znanj o poslovanju s strankami v prakso,
- sposobnost razložiti in primerjati dogajanja na področju poslovanja s strankami,
- sposobnost oblikovanja predlogov za reševanje problemov,
- sposobnost zbiranja ter uporabe podatkov,
- sposobnost pisnega in ustnega komuniciranja.