Naša spletna stran uporablja tehnologijo "piškotkov" (cookies). Omogočite piškotke, da vam lahko zagotovimo popolno uporabniško izkušnjo ob obisku naše spletne strani. Več o uporabi piškotkov si lahko preberete tukaj.
Osnovni pojmi in opredelitve s področja ravnanja (ang. managementa)
Udeleženci (ang. stakeholders)
Zgodovinski razvoj družbene odgovornosti
Opredelitev družbene odgovornosti
Mnenja v prid in proti družbeni odgovornosti
Prihodnji razvoj družbene odgovornosti
Poročanje o družbeni odgovornosti
Družbena odgovornost v javni upravi
Poslovna etika
Globalizacija in trajnostni razvoj
Družbena odgovornost kot temeljno načelo odličnosti poslovanja
Modeli odličnosti za družbeno odgovorno poslovanje
Cilji
študentje spoznajo in razumejo pojmovanja organizacije in združbe, razlikujejo med pojmi upravljanje, ravnanje, in vodenje ter poznajo razlike med uspešnostjo in učinkovitostjo,
študentje pridobijo podrobna znanja s področja družbene odgovornosti – spoznajo pojem udeleženci, ter spoznajo in razumejo področje družbene odgovornosti, – njen zgodovinski razvoj in opredelitev, mnenja v prid in proti družbeni odgovornosti, področje poročanja o družbeni odgovornosti ter družbeno odgovornost v javni upravi,
na podlagi teoretičnih izhodišč in študij etičnih dilem študentje spoznajo in razumejo poslovno etiko ter njeno povezavo s pravom, moralo in trajnostnim razvojem,
študentje odkrijejo utemeljene opredelitve pojmov s področja odličnosti ter sovpadanje tega pojma z družbeno odgovornostjo. Podrobneje spoznajo področje odličnosti ter model odličnosti za javno upravo,
študentje samostojno rešijo naloge s primeri s področja družbene odgovornosti in poslovne etike ter jih predstavijo.
Kompetence
študentje bodo pridobili sposobnost povezovanja in prenašanja pridobljenih znanj s področja managementa, družbene odgovornosti in odličnosti v prakso,
študentje bodo sposobni prepoznati in analizirati probleme v praksi na področju poslovnih ved,
študentje bodo sposobni razložiti in primerjati dogajanja na področju managementa, družbene odgovornosti in odličnosti,
sposobni bodo oblikovanja predlogov za reševanje problemov in njihove interpretacije v upravni praksi,
sposobni bodo razumeti prakso s področja družbene odgovornosti v slovenskem in evropskem kontekstu,
razvili bodo sposobnost zbiranja informacij ter sposobnost uporabe pridobljenih informacij ter sposobnost pisnega in ustnega komuniciranja v zbornem oz. knjižnem slovenskem jeziku,
razvili bodo sposobnost spoštovanja etičnih načel in zavezanost profesionalni etiki v okolju delovanja.