821 Poslovna komunikacija v nemškem jeziku
Vsebina
- Prvi posl. stik, predstavitve, pravila obnašanja v poslovnih situacijah v nemško-govorečih deželah
- Sprejem posl. partnerja (pogostitev, ponujanje pomoči in posredovanje informacij)
- Predstavitev podjetja (delovnih nalog in pristojnosti, navadnega delovnika)
- Vabilo na obisk podjetja (posl. kosilo) – sprejem, odklonitev vabila
- Telefoniranje in posl. korespondenca (sestanki – dogovor, sprememba in odpoved)
- Obisk sejma (na službeni poti)
- Povpraševanje, ponudba, naročilo
- Reševanje reklamacij
Cilji in kompetence
Cilji
Študenta zna:
- nagovoriti tuje poslovne partnerje v skladu s pravili poslovnega bontona v nemško govorečem prostoru
- voditi neformalen klepet v nemščini
- ravnati po protokolu sprejemanja gostov v poslovnih situacijah
- predstaviti podjetje, oddelke, delovno področje in pristojnosti
- oblikovati e-pošto (vabilo, opravičilo, rezervacijo, ipd.)
- voditi osnovno konverzacijo po telefonu v različnih poslovnih situacijah
- pripraviti predstavitev podjejta in odgovarjati na vprašanja publike
- pripraviti povpraševanje, ponudbo in naročilo
- pravilno komunicirati pri reševanju reklamacije
Kompetence:
Študenti bodo sposobni:
- uporabiti osnove poslovnega jezika pri komunikaciji s strankami v različnih vsakdanjih poslovnih situacijah
- razumeti brana in slišana besedila poslovne nemščine na osnovni in srednje zahtevni ravni
- sestaviti pisna sporočila v poslovnem jeziku na osnovni ravni
- uporabiti ustrezno besedišče pri telefoniranju na osnovni ravni
- uporabiti spletne vire za vseživljenjsko učenje nemščine