757 Raziskovalni seminar

757 Raziskovalni seminar

  • Vrsta programa: Skupni magistrski študijski program Management v upravi 2. stopnja
  • 1. letnik
  • 8 ETCS
  • Tip predmeta: obvezni
  • Število ur predavanj:/
  • Seminarji: /
  • Druge oblike študija:10
  • Individualno delo: 230
  • Jezik izvedbe: angleški, srbski, slovenski
  • Nosilec/-ka predmeta: /

1. Opis vsebine

  • Struktura in vsebina raziskovalnega članka
  • Jezik in stil pisanja
  • Izbira teme raziskovalnega dela in analiza primernosti teme
  • Študij literature, analiza vsebine
  • Utemeljitev teme
  • Opredelitev raziskovalnih vprašanj
  • Pomen, opredelitev in obravnava hipotez
  • Načrtovanje in izvedba raziskave
  • Poročanje o rezultatih raziskave
  • Objavljanje znanstveno raziskovalnih člankov

2. Temeljni literatura in viri

  • Lester J.D., Lester J.D. Jr, 2011. Writing Research Papers: A Complete Guide, Books a la Carte Edition, 14th ed. Longman.
  • Behrens, L., Rosen, L.J., 2011. A Sequence for Academic Writing, 5th ed. Longman.
  • Association, M.L., 2009. MLA Handbook for Writers of Research Papers, 7th Edition, 7th ed. Modern Language Association of America.
  • Pasek, J., 2012. Writing the Empirical Social Science Research Paper, <http://www.apa.org/education/undergrad/empirical-social-science.pdf>, accessed 15.01.2013.
  • USC, 2012. Organizing Your Social Sciences Research Paper, USC Libraries, <http://libguides.usc.edu/writingguide>, accessed 15.01.2013.
  • Creedy, J., 2002. Starting Research and Writing a Research Paper. <http://www.ilo.org/wcmsp5/groups/public/---ed_emp/documents/publication/wcm_041862.pdf>, accessed 15.01.2013.

3. Cilji in kompetence

Študent:

  • prepozna in opredeli problem, postavi raziskovalna vprašanja in ali trditve in opredeli raziskovalne hipoteze,
  • pripravi načrt raziskave in načrt raziskovalnega projekta,
  • izvede raziskavo in opredeli rezultate,
  • poročilo o rezultatih raziskave oblikuje v znanstveni članek v IMRAD formatu,
  • pri pisanju uporabi ustrezno formalno obliko jezika u uporabi znanstveni stil pisanja.

Kompetence:

Študent je sposoben:

  • izbrati in oceniti primernost teme in problemskega okvira
  • načrtovati raziskave in raziskovalni projekt z vsemi potrebni elementi,
  • izbrati primerno literaturo in oblikovati pregled predhodnih raziskav,
  • komentirati, vsebinsko interpretirati in diskutirati o rezultatih raziskav
  • poročati o rezultatih v obliki znanstvenega prispevka.

4. Predvideni študijski dosežki

Študentje:

  • so zmožni
  • pripraviti načrt manjše empirične raziskave izpeljati raziskovalni projekt in interpretirati dobljene rezultate,
  • pripraviti raziskovalne rezultate v obliki, ki omogoča razumevanje in preverjanje rezultatov raziskave, in so sprejemljivi za objave v relevantnih publikacijah,
  • pripraviti znanstveno raziskovalni članek za objavo v izbrani publikaciji,
  • recenzirati članke drugih avtorjev.

5. Metode poučevanja in učenja

  • raziskovalno delo
  • konzultacije
  • e-učenje

6. Način ocenjevanja

Način ocenjevanja je določen glede na vrsto dela (obveznosti) študenta:

vsebinsko poročilo ob raziskovalnem delu
ali
objavljeni prispevek v znanstveni ali strokovni publikaciji.