576 Kompetence v javni upravi

576 Kompetence v javni upravi

  • Vrsta programa: Skupni magistrski študijski program Management v upravi 2. stopnja
  • 2. letnik
  • 7 ETCS
  • Tip predmeta: strokovno izbirni
  • Število ur predavanj: 21
  • Seminarji: 11
  • Druge oblike študija: 118
  • Individualno delo: 60
  • Jezik izvedbe: angleški, srbski, slovenski
  • Nosilec/-ka predmeta: dr. Janez Stare

1. Opis vsebine

  • Koncept kompetenc
  • Kompetence in HRM
  • Kompetence in praksa organizacije
  • Taksonomija kompetenc
  • Kompetenčni modeli
  • Kompetence in povezava s podsistemi HRM
  • Menedžment kompetenc kot osnova za strateški HRM
  • Razvoj kompetenčnega modela
  • Uvajanje kompetenc
  • Upravljanje kompetenc
  • Posebnosti kompetenčnega modela v javni upravi
  • Kompetenčni modeli v javni upravi

 

2. Temeljni literatura in viri

  • Spencer Lyle M., Spencer Signe M.: Competence at Work: Models for Superior Performance. John Wiley & Sons, Inc., New York, Chichester, Bisbane, Toronto, Singapore, 1993.
  • Nunes Francisco, Martins Luis, Duarte Henrique: Competency management in EU public administrations. Survey commissioned by the Portuguese EU-Presidency. EUPAN - Human Resources Working Group. December, 2007.Horton Sylvia, Hondeghem Annie, Farnham David (Editors): Competency management in the Public sector. EGPA Monograph, IIAS-EGPA, 2002.
  • North Klaus, Reinhardt Kai: Kompetenzmanagement in der Praxis - Mitarbeiterkompetenzen systematisch identifizieren, nutzen und entwickeln. Gabler, Wiesbaden, 2005
  • Pezdirc Marija Sonja (urednik): Kompetence v kadrovski praksi. GV Izobraževanje, Ljubljana, 2005.

    3. Cilji in kompetence

    Študent:

    • opredeli in razume pojem in pomen kompetenc
    • identificira dejavnike oblikovanja kompetenčnega modela
    • opredeli kompetenčni model
    • predstavi značilne koncepte kompetenc v javni upravi

    Kompetence:

    • zmožnost opredelitve značilnih elementov kompetenc
    • razumevanje vloge kompetenc v sistemu HRM
    • sposobnost samostojne priprave kompetenčnega modela
    • zmožnost preverjanje kompetentnosti.

    4. Predvideni študijski dosežki

    Študent razume pomen in posebnosti kompetenc v sistemu HRM oziroma v organizaciji ter v javni upravi. Prepoznava različne koncepte kompetenc in dejavnike oblikovanja kompetenčnih modelov. Kompetence poveže s strateškim HRM.

     

    5. Metode poučevanja in učenja

    • predavanje
    • vaje
    • seminarsko delo
    • skupinska predstavitev
    • študija primera
    • e-učenje

     

    6. Način ocenjevanja

    • Aktivno sodelovanje (predavanja, e-učenje, forum,..) 30%
    • Zagovor seminarskega dela (seminarska naloga, projektno delo) 30%
    • Pisni ali ustni izpit 40%

    Pri oblikovanju ocene predmeta se upoštevajo rezultati tistih delnih obveznosti, ki jih študent pridobil do roka za katerega je razpisana časovna obveznost (pisni ali ustni izpit).