Strateški marketing v javnem sektorju

Strateški marketing v javnem sektorju

  • Vrsta programa: Skupni doktorski študijski program 3. stopnje Upravljanje in ekonomika javnega sektorja
  • 2. letnik
  • 5 ETCS
  • Tip predmeta: izbirni
  • Število ur predavanj: 20
  • Seminarji: 20
  • Druge oblike študija: 20
  • Individualno delo: 90
  • Jezik izvedbe: hrvaški, angleški
  • Nosilec/-ka predmeta: dr. Ivana First Komen

1. Opis vsebine

  • Analiza teoretičnih okvirjev in zakonitosti sprememb na trgu
  • Preučevanje prilagoditve novim pogojem s transformacijo tržnega sistema
  • Tehnologija znanstvenega raziskovanja mikro in makro tržnega okolja
  • Znanstvena osnova strateškega nastopa javnega sektorja na tržišču
  • Raziskave za ugotavljanje določitev ponudbe javnega tržišča
  • Izvedbeni postopki, opredelitve tržne organizacijske strukture in kontrole tržnih uresničitev
  • Trendi, ki vplivajo na marketing v javnem sektorju

2. Temeljni literatura in viri

  • Hunt, D. S., Foundations of Marketing Theory, M.E. Sharpe, London, 2002
  • Journal of Public Policy and Marketing
  • Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing
  • Lee, N.R., Kotler, Ph., Marketing in the Public Sector: A Roadmap for Improved Performance, Pearson Prentice Hall, 2006

3. Cilji in kompetence

Cilji:

  • Zmožnost poglobljene kritične analize, evalvacije in sinteze kompleksnih idej ter poglobljeno razumevanje teoretičnih konceptov področja upravne in poslovne znanosti.

Kompetence:
Študent:

  • analizira teoretične okvire in zakonitosti sprememb na trgu,
  • prilagaja se novim pogojem na trgu,
  • kritično obravnava znanstvena dela s področja marketinga javneg sektorja,
  • prepozna znanstveni in metodološki prispevek raziskavo,
  • določi prihodnost ustanove v javnem sektorju in njen ciljni trg,
  • izvaja raziskavo trga za potrebe javnega sektorja.
  • ugotavlja in ovrednoti prednosti in slabosti javne ustanove ter grožnje in možnosti iz okolja.
  • uporablja strategije razvoja izdelka in strategije razvoja trga,
  • zagovarja znanstveno utemeljeno prepričanje (mnenje) o izvedbi tržnih procesov,
  • uporablja proces kontrole in meri uspeh izvedbe strategije ter doseganje tržnih ciljev.

4. Predvideni študijski dosežki

Študent bo spoznal raziskovalne kompetence in metode strateškega marketinga v javnem sektorju. Študent bo prispeval k razvoju znanja in področju strateškega menedžmenta v javnem sektorju.

5. Metode poučevanja in učenja

  • Predavanja.
  • Raziskava v timu.
  • Analiza primera na videu.
  • Debata in diskusija o proučevanih temah.
  • Individualno učenje za izpit.

6. Način ocenjevanja

Raziskovalno delo in predstavitev 50%
Izpit 50%