1644 Praktikum – obvladovanje besedil

1644 Praktikum – obvladovanje besedil

  • Študijski program in stopnja: visokošolski strokovni študijski program Uprava 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Predavanja: 30
  • Druge oblike študija: 90
  • Samostojno delo: 60
  • Nosilec: mag. Damijana Keržič

  

1. Cilji in kompetence

Cilji

  • pridobiti napredna znanja in spretnosti oblikovanja daljših besedil
  • seznaniti s pravilnim navajanjem virov v APA slogu in uporabo orodij, ki so za to namenjena
  • usposobiti za učinkovito izdelavo serijskih pisem
  • usposobiti za izdelavo obrazcev
  • spoznati z odprtokodnim programom za urejanje besedil
  • spoznati z urejanjem besedil v okolju LMS

Kompetence

  • sposobnost uporabiti jezikovne funkcionalnosti urejevalnika besedil
  • sposobnost oblikovanja obrazcev in serijskih pisem
  • obvladovanje pravil citiranja in navajanja virov
  • sposobnost uporabiti odprtokodni program za oblikovanje besedila
  • sposobnost oblikovanja besedil v LMS okolju

2. Vsebina predmeta

  • Word – napredno
    • Nastavitve in prilagoditve urejevalnika
    • Kazalo vsebine po meri
    • Stvarno kazalo
    • Spajanje dokumentov (priprava nalepk, množična pisma)
    • Ustvarjanje obrazcev
    • Zaščita dokumenta (z geslom), omejeno urejanje
  • Citiranje in bibliografija v APA slogu
  • Odprtokodni programi za oblikovanje besedil
  • Oblikovanje besedil v LMS okolju
  • Vsebine, vprašanja

3. Temeljna literatura in viri

  • Keržič, D. & Dečman, M. (2015). Osnove informatike: Urejevalniki besedil in svetovni splet. 1. dopolnjena in predelana izd. Ljubljana : Fakulteta za upravo.
  • Lambert, J., & Cox, J. (2013). Step by Step. Microsoft Word 2013. Dosegljivo na: https://dbgyan.files.wordpress.com/2013/02/0735669120_wor.pdf
  • Gradiva v spletni učilnici

4. Predvideni študijski rezultati

  • zna uporabiti jezikovna orodja
  • zna organizirati in izdelati serijska pisma
  • zna izdelati obrazec
  • pozna in zna uporabiti pravila citiranja
  • pozna pomen odprtokodnih programov za urejanje besedil
  • zna oblikovati besedila v LMS

5. Metode poučevanja in učenja

  • priprava študenta na predavanje
  • predavanje
  • aktivno sodelovanje študenta
  • samostojno delo na računalniku
  • aplikativno projektno delo
  • e-učenje

6. Načini ocenjevanja

  • pisni izpit (60 %)
  • aktivno sodelovanje/končni izdelek (40 %)