743 Poslovno komuniciranje

743 Poslovno komuniciranje

  • Vrsta programa: visokošolski strokovni študijski program Uprava
  • 1. stopnja        
  • 2., 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: izbirni
  • Število ur: 75
  • Nosilec: dr. Janez Stare

 

1. Namen predmeta

Cilji:

  • seznaniti slušatelje z osnovnimi pojmi in procesi poslovnega komuniciranju
  • predstaviti koncepte komuniciranja
  • usposobiti študente za izbiro in ustrezno uporabo metod in tehnik poslovnega komuniciranja

Predmetno specifične kompetence:

  • razumevanje vloge in pomena poslovnega komuniciranja
  • sposobnost oblikovanja in izbire modela poslovnega komuniciranja
  • obvladovanje metod in tehnik organizacijskega komuniciranja

2. Vsebina predmeta

  • Vloga in pomen poslovnega komuniciranja
  • Komunikacijski proces, koncepti in veščine komuniciranja
  • Verbalno komuniciranje in poslušanje
  • Neverbalno komuniciranje
  • Nastopanje in predstavitve
  • Poslovni razgovori, sestanki in pogajanja
  • Pisno poslovno komuniciranje
  • Komuniciranje po telefonu
  • Odnosi z (notranjimi in zunanjimi) javnostmi
  • Poslovni protokol in bonton
  • E-komuniciranje
  • Posebnosti komuniciranja v javni upravi

3. Študijska literatura

  • Možina, S., Tavčar, M., Zupan, N., Kneževič, A., N.: Poslovno komuniciranje : evropske razsežnosti. Maribor, Obzorja, založništvo in izobraževanje, 2004. Izbrana poglavja 250 strani.
  • Florjančič, J., Ferjan, M.: Management poslovnega komuniciranja. Moderna organizacija, Kranj. 2000. Izbrana poglavja 50 strani.
  • Kavčič, B.: Poslovno komuniciranje. Ljubljana : Ekonomska fakulteta, 2002. Izbrana poglavja 50 strani.
  • Benedetti, K.: Protokol, simfonija forme. Planet GV, Ljubljana, 2008. Izbrana poglavja 100 strani.
  • Bovee, C. L., Thill, J. V.: Business Communication Today. (9th Edition),  Prentice Hall, 2007. Izbrana poglavja 100 strani.

4. Obveznosti študenta

-

5. Oblika preverjanja in ocenjevanja znanja

  • ustni /pisni izpiti oziroma dva kolokvija: 60 % (3 ECTS)
  • eseji oz. seminarsko delo: 20 % (1,5 ECTS)
  • predstavitev seminarskega dela: 20 %(1,5 ECTS)