766 Nemški poslovni jezik

766 Nemški poslovni jezik

 

  • Študijski program in stopnja: univerzitetni študijski program Uprava 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: Izbirni
  • Število ur seminarskih vaj: 15
  • Samostojno delo: 165
  • Nosilec: Margit Horvath

 

1. Cilji in kompetence

Študent  zna:

  • nagovoriti tuje poslovne partnerje v skladu s pravili poslovnega bontona v nemško govorečem prostoru in voditi neformalen klepet v nemščini ,
  • ravnati po protokolu sprejemanja gostov v poslovnih situacijah,
  • predstaviti podjetje,  oddelke, delovno področje in pristojnosti,
  • oblikovati e-pošto (vabilo, opravičilo, rezervacija, ipd.),
  • voditi osnovno konverzacijo po telefonu v različnih poslovnih situacijah.

Kompetence: 
Študent je sposoben:

  • uporabiti osnove  poslovnega jezika pri komunikaciji z nemško govorečimi strankami v različnih vsakodnevnih poslovnih situacijah,
  • razumeti brana  in slišana nemška  besedila  poslovnega jezika na osnovni ravni,
  • sestaviti pisna sporočila v poslovnem jeziku na osnovni ravni,
  • uporabljati  spletne vire za vseživljenjsko učenje nemščine. 

2. Vsebina predmeta

  • prvi stik s poslovnimi partnerji,
  • pravila obnašanja v poslovnih situacijah v
  • nemško-govorečih deželah,
  • vabilo na poslovni obisk,
  • obisk podjetja,
  • predstavitev podjetja, oddelkov, delovnega
  • področja in pristojnosti,
  • ponujanje pomoči in posredovanje informacij,
  • povabilo na poslovno kosilo, poslovno druženje,
  • telefonski pogovori,
  • poslovna korespondenca,
  • dogovor poslovnih sestankov/potrditev,
  • sprememba že dogovorjenih terminov,   
  • načrtovanje službene poti, 
  • rezervacija hotelske sobe.

 

3. Temeljna literatura in viri

  • Margit Horvath, Poslovni tuji jezik II – nemščina, 2010/2011, 100 str., (študijsko gradivo)
  • Dreyer, M., Schmidt, K., Nemška slovnica z nalogami, Verlag für Deutsch, 2002, 100 str.
  • dvojezični spletni slovarji na www.pons.si, spletni tečaj nemščine

4. Predvideni študijski rezultati

Študent utrdi osnovno znanje splošnega nemškega jezika in pridobi osnovno terminologijo s področja poslovnega jezika.

5. Metode poučevanja in učenja

  • vaje
  • e-učenje
  • krajši nastopi
  • igranje vlog

6. Načini ocenjevanja

  • naloge in aktivno sodelovanje (15 %)
  • testi (25 %)
  • pisni izpit (60 %)