863 Programiranje 2
Vsebina predmeta
1) Osnovno o programiranju
- uporaba programskih jezikov za reševanje praktičnih problemov;
- predstavitev dobrih praks in pasti programiranja;
- predstavite uporabnih programerskih “receptov”.
2) Osnovni konstrukti programskih jezikov
- podatkovni tipi, spremenljivke in konstante;
- izrazi, operatorji, strukturiranje kode;
- kazalci, dodeljevanje pomnilnika in nizi;
- delo z datotekami.
3) Osnove objektnega programiranja
- spremenljivke, metode, člani, dostopnostna določila;
- razredi, objekti, dedovanje, nadomeščanje;
- abstraktni razredi, vmesniki;
- dogodkovno vodeno programiranje;
- komentarji in dokumentacija.
Cilji in kompetence:
Cilj predmeta je študentom računalništva in informatike predstaviti osnovne principe imperativnega programiranja s poudarki na proceduralnem in objektno usmerjenem jeziku. Poleg pojmov, ki se nanašajo na konkretne programske konstrukte (funkcija, metoda, spremenljivka, operator, delo s pomnilnikom, kazalci, objekt, razred, dedovanje, …) bodo študentje spoznali tudi pomen splošnih programerskih pojmov, kot so prenosljivost, prevajalnik, navidezni stroj, testiranje, razhroščevanje, … Vsak študent, ki bo opravil ta predmet, naj bi bil sposoben samostojno reševati srednje zahtevne programerske probleme iz prakse.