837 Spletni marketing

837 Spletni marketing

  • Vrsta programa: interdisciplinarni univerzitetni študijski program Upravna informatika 1. stopnja
  • 2. ali 3. letnik
  • 6 ECTS
  • Tip predmeta: izbirni
  • Število ur predavanj: 15
  • Vaje: 5
  • Druge oblike študija: 70
  • Samostojno delo: 90
  • Nosilec: dr. Primož Pevcin in dr. Tina Jukić

1. Cilji in kompetence

Cilji
Študent:

  • Razume osnove marketinga
  • Spozna načine izdelave in elemente priprave produktnega trženjskega spleta
  • Je usposobljen za pripravo načrta trženjskega nastopa na spletu
  • Spozna elemente optimizacije spletišč za iskalnike
  • Razume ključne zakonitosti iskalnega marketinga
  • Je sposoben prepoznati marketinške potenciale družbenih medijev in elektronske pošte
  • Spozna temeljne kazalnike spletne analitike
  • Se seznani z orodji za podporo spletnemu marketingu

Kompetence

  • Je sposoben izbrati primerne kanale spletnega marketinga za določeno organizacijo
  • Je zmožen aktivno sodelovati pri pripravi strategije spletnega marketinga
  • Je sposoben kritično ovrednotiti različne pristope k spletnemu marketingu

2. Vsebina predmeta

  • Osnove marketinga
  • Vrste marketinga in posebnosti spletnega marketinga
  • Priprava trženjskega spleta in ustvarjanje blagovne znamke
  • Opredelitev spletnega marketinga
  • Ključna področja spletnega marketinga
  • Optimizacija spletnih strani za iskalnike
  • Iskalni marketing (»pay-per-click« marketing)
  • Marketing preko družbenih medijev
  • Marketing preko elektronske pošte: ključne zakonitosti
  • Izhodišča za pripravo strategije spletnega marketinga
  • Orodja za podporo spletnemu marketingu
  • Temelji spletne analitike

3. Temeljna literatura in viri

  • Kotler, Philip (2002). Marketing Management, Millenium Edition. Prentice Hall. Izbrana poglavja, 60 strani.
  • Adams, Robert L. (2015). SEO 2016 : learn search engine optimization. Milton Keynes : Lightning Source.
  • Smith, Jon (2011). V postelji z Googlom: Tehnike optimizacije spletnih strani za vrhunsko uvrstitev v iskalnikih. Založba Pasadena.
  • Smith, Jon (2011). Učinkovite spletne strani: skrivnosti zmagovalnih spletnih strani. Založba Pasadena.

4. Predvideni študijski rezultati

Študent:

  • Pozna in razume pomen marketinga ter način izdelave marketinškega spleta
  • Predstavi in primerja področja spletnega marketinga in njihove potenciale
  • Zna opredeliti ključne elemente optimizacije spletišča za iskalnike
  • Je zmožen izbrati in uporabiti ustrezno družbeno omrežje za marketing določene organizacije/produkta/storitve
  • Zna ovrednotiti kakovost pristopov k spletnemu marketingu
  • Zna uporabljati orodja za podporo spletnemu marketingu
  • Zna interpretirati temeljne rezultate spletne analitike

5. Metode poučevanja in učenja

  • predavanja in laboratorijske vaje v računalniški učilnici 
  • študij primera
  • seminarska naloga

6. Načini ocenjevanja

  • pisni ali ustni izpit (60 %)
  • seminarska naloga in zagovor naloge (40 %)