Rok: 10. 2. 2021
Razpis študentskih izmenjav za študijsko leto 2020/2021 s konzorcijem univerz AEN v Avstraliji
Univerza v Ljubljani kot partnerica v Utrechtski mreži univerz omogoča svojim študentom študijske izmenjave na sedmih institucijah v Avstraliji za obdobje enega do dveh semestrov.
- Semester 2: julij do december 2021
- Semester 1: februar do junij 2022
Izbrani študenti so opravičeni le plačila šolnine ter pridobijo status rednega študenta na gostujoči instituciji. Vsi ostali stroški, vezani na bivanje v tujini v času študija, kot tudi stroški poti in zdravstvenega zavarovanja, so obveznost izbranih študentov.
Pogoji za prijavo:
- je zaključil najmanj prvi letnik prvostopenjskega študija,
- ima v času izmenjave veljaven status študenta na FU
- študenti se dogovorijo za program študija pred svojim odhodom v tujino s študijskim sporazumom, ki ga podpišeta obe instituciji in študent. Po zaključku študija v tujini mora institucija gostiteljica študentu in njegovi matični instituciji poslati potrdilo o opravljenih študijskih obveznostih. V potrdilu so prikazani študentovi rezultati in obdobje študija, ki ga je študent opravil v tujini; minimalno število kreditov, ki jih mora študent zbrati je 20 na semester; na instituciji gostiteljici študent ne plačuje šolnine, lahko pa institucija enako kot domačim študentom zaračunava znesek za zavarovanje (v kolikor ni treba zavarovanja urediti predhodno), študentsko organizacijo ali uporabo raznih materialov. Matična institucija lahko študentom, ki jih pošilja v tujino, še naprej zaračunava šolnino, če je tako določeno z nacionalnimi zakoni.
- prednost imajo študenti 1. stopenjskega študija,
- prednost imajo kandidati s povprečno oceno 8 ali več,
- izbrani študentje bodo morali ob vpisu na Univerze v Avstraliji predložiti potrdilo o opravljenem jezikovnem testu.
Ob prijavi študent obvezno navede 3 univerze, kjer bi želel študirati in jih rangira. Študenti lahko izbirajo le tiste stopnje in področja študija, ki so na voljo na posamezni instituciji. Več informacij najdete tukaj>>.
Prijavi študent priloži:
- izpis ocen na posameznih opravljenih stopnjah študija z izračunano povprečno oceno (v slovenskem jeziku) in
- motivacijsko pismo v angleškem jeziku.
Prijavijo se lahko študenti 1. in 2. stopnje študija, vendar imajo prednost študenti 1. stopnje.
Pisanje diplomskega dela na tuji univerzi ni možno.
Končen izbor študentov potrdi univerza gostiteljica.
Celo besedilo razpisa je objavljeno na spletni strani UL tukaj>>.
V roku 30 dni po zaključeni izmenjavi mora študent Službi za mednarodno sodelovanje UL poslati kopijo potrdila o opravljenih obveznostih in kratko poročilo.
Popolne vloge morajo prispeti na naslov: Služba za mednarodno sodelovanje, Univerza v Ljubljani, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana, ali po elektronski pošti na naslov: intern.office@uni-lj.si, najkasneje do vključno 10. 2. 2021, ne glede na način dostave. Nepopolnih vlog in vlog prispelih po 10. 2. 2021, ne bomo upoštevali.
Obrazec za prijavo je dostopenj tukaj>>